«نسخه بارنی» محصول مستقل جدید صنعت سینماست که «داستین هافمن» به موفقیت اسکاری آن در سال آینده میلادی امید زیادی دارد.
کد خبر: ۲۸۵۸۴۵

به گزارش خبرگزاری فارس، این درام اجتماعی در سال جدید میلادی اکران عمومی می‌شود و یکی از شانس‌های اصلی اسکاری در مراسم اسکار 2011 به شمار می‌رود.

فیلم را «ریچارد جی لوئیس» بر اساس قصه کتاب پر خواننده، «موروکای ریشلر» به همین نام کارگردانی کرده است.کار نگارش فیلم‌نامه فیلم با «مایکل کانیوس» بوده است.

قصه فیلم درباره مردی دائم‌الخمر با نام بارنی چانوفسکی (با بازی «پل گاماتی») است. او که احساس می‌کند زندگی‌اش را بیهوده تلف کرده است، تصمیم‌ می‌گیرد کتابی درباره عمرتلف شده خود بنویسد و به جوانان هشدار ‌دهد که زندگی سالم و پرباری داشته باشند.

هافمن در فیلم نقش مرد دنیا دیده و عاقلی را بازی می‌کند که به کمک بارنی می‌آید تا بر ضعف خود غلبه کند و همزمان با ترک الکل، کتاب خود را نیز بنویسد.در عین حال، این مرد دنیا دیده رازی را نیز در دل خود دارد که تا اواخر قصه فیلم پنهان است و افشای آن حال و هوای دیگری به قصه می‌دهد.

هافمن درباره نقش خود در «نسخه بارنی» می‌گوید: «بعضی وقت‌ها نقشی به بازیگر پیشنهاد می‌شود که نمی‌تواند در مقابل وسوسه بازی در آن مقاومت کند. فیلم «نسخه بارنی» یکی از همین فیلم‌هاست. چنین فیلم‌هایی به ندرت به آدم پیشنهاد می‌شود و من بلافاصله بازی در آن را قبول کردم. این فیلم در کارنامه هنری‌ام جای ویژه‌ای خواهد داشت.»

بازیگر قدیمی سینما در شرایطی در «نسخه بارنی» ایفای نقش می‌کند که طی سال‌های اخیر کم‌کارتر شده است.

وی سال 2008 در دو فیلم انیمیشنی «پاندای کونگ فویی» و «افسانه اسپروکس» بجای دو تا از کاراکترهای کارتونی قصه صحبت کرد. فیلم اول نمایش موفقیت آمیزی در گیشه نمایش داشت و با استقبال منتقدان هم روبرو شد ولی فیلم دوم نتوانست موفقیت کار اول را تکرار کند.

هافمن قرار است در قسمت دوم «پاندای کونگ فویی» دوباره صدای خود را به کاراکتر استاد کهنه‌کار کونگ فوی قصه قرض بدهد.

در همین حال، شایعاتی هم پیرامون حضور این بازیگر در قسمت جدید مجموعه کمدی خانوادگی «ملاقات والدین» شنیده می‌شود. این فیلم با نام «فوکرهای کوچولو» توسط «پل ویتز» کارگردانی می‌شود. وی در این فیلم نقش پدر«بن استیلر» را بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها