رئیس‌پلیس استان تهران خبر داد:

کشف 14 تن مواد مخدر در استان تهران

گروه حوادث: رئیس‌پلیس استان تهران، از متلاشی شدن 56 باند قاچاق مواد مخدر، کشف 14 تن انواع مواد افیونی و دستگیری 677 سوداگر مواد مخدر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۷۴۰

به گزارش «جام‌جم»، سردار علیرضا اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به پیگیری ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر در 6 ماهه امسال، 56 باند قاچاق مواد مخدر که فعالیت گسترده‌ای داشتند، یکی پس از دیگری شناسایی و با انهدام این باندها 14 تن انواع مواد مخدر و 122 دستگاه انواع خودرو از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

رئیس‌پلیس استان تهران اضافه کرد: در این ارتباط، 677 نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند که عمدتا دارای سوابق متعدد کیفری بوده‌اند.

سردار اکبرشاهی از برخورد جدی پلیس استان تهران برای مقابله با قاچاقچیان سوخت در سطح استان خبر داد و گفت: در این ارتباط 571 نفر دستگیر و با بررسی و تحقیق در این زمینه مشخص شد اقدام به قاچاق 985 هزار و 406 لیتر سوختبه ارزش 6 میلیارد و یکصد میلیون تومان کرده‌اند که در این ارتباط 249 دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از سوی پلیس توقیف شده است.

سردار اکبرشاهی اضافه کرد: پاکسازی مناطق استمرار پیدا خواهد کرد به طوری که در قالب اجرای طرح‌های مختلف در 6 ماهه اول امسال، 59 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که از مردم سلب آسایش کرده بودند، یکی پس از دیگری دستگیر وبا صدور قرار قانونی، روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها