گروه ورزش: حبیب کاشانی، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس درست یک روز پس از آن که وعده قهرمانی تیم بحران‌زده خود را داده بود، بازگشت علی کریمی در موعد نقل و انتقالات نیم‌فصل را اعلام کرد. به گفته کاشانی، تیمش در برخی پست‌ها به جذب بازیکن جدید نیاز دارد که بر همین اساس با همکاری حسین هدایتی و علی کریمی از نیم‌فصل دوم لیگ برتر به پرسپولیس بر می‌گردد: در بعضی مناطق مثل خط حمله، با مازاد بازیکن روبه‌رو هستیم و درهمین خصوص به کرانچار اعلام کرده‌ام، اگر موافق بازی مهاجمانی چون اشپیتین، کریمی یا دیگران نیست آنها را تا پایان فصل روی نیمکت قرار ندهد و باشگاه اجازه بازی این بازیکنان در تیم‌های دیگر را صادر کند.
کد خبر: ۲۸۵۶۴۱

کاشانی، نبود همدلی در اعضای تیم را بزرگ‌ترین معضل باشگاه می‌داند و می گوید: تاکنون شرایط طوری بوده که بازیکن نیمکت‌نشین برای پارگی مینیسک زانوی بازیکن اصلی دعا می‌کرده تا خود شانس بازی پیدا کند. ما با چنین روحیه‌ای به هیچ‌جا نخواهیم رسید و باید هر چه سریع‌تر جو تفاهم و اتحاد را به باشگاه برگردانیم.

سرپرست پرسپولیس درخصوص مشکلات مالی هم می‌گوید: : البته این هم موضوع خیلی مهمی است، ولی نه این‌که قابل رفع نباشد. به هر حال باید مثل گذشته منابع موجود را به سمت باشگاه هدایت کنیم، اما در عین حال از بازیکنانی که در هر دقیقه دستمزدی معادل یک ماه یک کارگر یا کارمند می‌گیرند، باید انتظار عملکردی قوی داشته باشیم. به هر صورت ما مشکل مالی پرسپولیس را کاملا رفع می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها