با برپایی 135 غرفه آغاز به کار کرد

نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در کرج

نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی استان تهران با برپایی 135 غرفه در تالار شهیدان نژادفلاح کرج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۸۵۴۴۹

به گزارش مهر ، فرمانده انتظامی استان تهران ظهر چهارشنبه در آیین آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: در سطح شهرستانهای استان تهران در مجموع  311 غرفه با همکاری سازمانهای دولتی و نهادهای غیردولتی و خبرگزاریها برپا شد که 116 غرفه مربوط به سازمانها، نهادها و NGO هایی که با پلیس همکاری می کنند.

وی افزود: در کل استان 16 هزار و 500 مترمربع فضا برای برپایی نمایشگاه های ناجا در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نمایشگاه نیروی انتظامی استان تهران به مرکزیت کرج  88 برنامه طی هفته ناجا اجرا خواهد شد، این نمایشگاه با 135 غرفه در شش هزار مترمربع سازماندهی شده که از این تعداد 35 غرفه مربوط به رده های بیرونی است.

اکبرشاهی بیان داشت: هلال احمر، گروه های فرهنگی و اجتماعی، اوقاف، انجمن معتادان گمنام، هلال احمر، شرکتهای حفاظتی و امنیتی، رده ها، پایانه ها پلیس + 10، سازمان انتقال خون، موسسات خیریه، خبرگزاری، مرکز بهداشت و درمان و میراث فرهنگی حضور دارند و با پلیس همکاری می کنند.

فرماندهی انتطامی استان تهران ادامه داد: پلیس با آموزش، اطلاع رسانی و با هدف جلب مشارکت اجتماعی توانسته اقدامات موثری انجام دهد.

این مسئول یادآور شد: هفته ناجا و برپایی نمایشگاه های دستاوردها فرصت خوبی است که پلیس با به نمایش گذاشتن عملکرد خود باعث جلوگیری از بروز آسیبها در جامعه می شود همچنین در بازدید از نمایشگاه ها با توانمندی پلیس از نزدیک آشنا می شوند. 

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در تالار شهیدان نژادفلاح کرج از 9 الی 21 برای بازدید علاقمندان برپاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها