وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت گفت : تا زمانی که مردم با حاکمیت پیوستگی دارند ، تهدیدات علیه ایران جنبه فیزیکی و عملیاتی پیدا نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۵۳۴
دریابان علی شمخانی ادعای برخی رسانه های صهیونیستی مبنی بر افزایش برد موشک شهاب 3را ناشی از فرافکنی های اسرائیل دانست و افزود: این موشک ، مطابق قدرت تقابل و بازدارندگی کشور طراحی شده است . وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید رسانه های صهیونیستی مدعی شده اند ایران با افزایش برد موشک شهاب 3 قادر است اسرائیل و حتی کشورهای اروپایی را هدف قرار دهد ، اظهار کرد: ما هیچ هدفی را در اروپا دنبال نمی کنیم . در یابان شمخانی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تهدیدات شارون مبنی بر حمله به نیروگاه اتمی بوشهر را چگونه ارزیابی می کنید ، گفت : اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند. او در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت هایی که در عرصه دفاعی ایران صورت می گیرد ، حاکی از افزایش تهدیدها علیه جمهوری اسلامی است ، گفت : هیچ کشوری مصون از تهدید نیست.

ابطحی : برای تنازل روابط با انگلیس تصمیمی نگرفته ایم

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور درباره بازگشت سفیر ایران از انگلیس گفت : تا جایی که من می دانم هنوز برای قطع روابط دیپلماسی بین ایران و انگلیس تصمیمی گرفته نشده است . ابطحی پس از پایان جلسه دولت در جمع خبرنگاران افزود: برای تنزل سطح سفارت هنوز تصمیم گرفته نشده و این مساله را در این چارچوب ارزیابی نمی کنیم.

وزیر کشور: عوامل سیاسی
اختلاف شورای نگهبان و وزارت کشور را تشدید می کنند

سید عبدالواحد موسوی لاری گفت : عوامل سیاسی که از اختلاف نظر میان شورای نگهبان و وزارت کشور سود می برند متاسفانه پشت بعضی از عناصر مرتبط با شورای نگهبان سنگر گرفته و در تشدید اختلافات موثرند. وزیر کشور که در پایان جلسه هیات دولت با خبرنگاران سخن می گفت تصریح کرد: این عوامل متاسفانه پشت بعضی از عناصر مرتبط با شورای نگهبان سنگر گرفتند و سعی می کنند با مصاحبه ها و موضعگیری ها راه تصمیم گیری بر شورای نگهبان را ببندند. وزیر کشور در مورد توافق میان شورای نگهبان و وزارت کشور گفت : در حال حاضر نتوانسته ایم توافقی دو جانبه را به دست آوریم و درباره زمان انتخابات منتظر نظر نهایی شورای نگهبان هستیم . وی افزود: به عنوان پیشنهاد جدید اول اسفندماه را اعلام کرده ایم که تاکنون پاسخ جدیدی دریافت نکرده ایم . وی افزود: زمان انتخابات یک کار اجرایی است و اگر شورای نگهبان هم استدلالی داشته باشند، می پذیریم و روی زمان انتخابات مشکلی نداریم . وزیر کشور درباره حادثه سمیرم گفت : کلیه مقدمات تقسیمات کشوری در این منطقه قانونی بود ولی به دلیل التهابات ایجاد شده از سوی عده ای و اعتراض مردم تجدید نظر صورت گرفت .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها