وزارت امور اقتصادی و دارایی دومین همایش اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی را در روز دوشنبه بیستم مهر ماه سال جاری در محل پژوهشگاه نیرو و با حضور دستگاههای اجرایی و نمایندگان سایر نهادها و قوای کشور برگزار می کند.
کد خبر: ۲۸۵۳۳۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این همایش با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته مربوط به سیاستهای اصل 44 و تشریح ابعاد و ظرفیتهای موجود در آیین نامه و معرفی نهادهای تازه تاسیس آن برگزار می شود.

داود خانی اقدامات مرتبط با واگذاری فعالیتها و بنگاهها، تشریح ابعاد و ظرفیتهای آیین نامه ها و سایر مقررات پایه ای قانون، معرفی و شناسایی ابعاد و ظرفیتهای شورای رقابت، معرفی هیئت نظارت بر مقررات زدایی و توانمند سازی بخش غیر دولتی و راهکارهای بهبود فضای کسب و کار در کشور را از محورهای این همایش دانست.

وی درپایان افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مجری این همایش، 5 پانل را با همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی و سایر مراجع مسئول به منظور ارائه گزارش اقدامات به عمل آمده و برنامه های آتی در نظر گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها