معاون سازمان خصوصی سازی گفت: هر سهم بیمه البرز در حالی 629 تومان عرضه شد که قیمت کارشناسی آن 474 تومان بود.
کد خبر: ۲۸۵۲۵۷

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی آشکار شدن قیمت 629 تومانی هر سهم بیمه البرز و فروش 26 میلیون سهم آن در عرض 38 ثانیه، اسماعیل غلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برآوردهای کارشناسی شده نرخ سهم آن 474 تومان و 6 ریال تعیین شده بود، اما به دلیل استقبال بیش از حد بازار و وضعیت تقاضا، قیمت هر سهم اولین شرکت بیمه‌ای 629 قیمت گذاری شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر قیمت مورد کارگزار معرف بیمه البرز ( کارگزاری رضوی ) در حالی 439 تومان بود که برآورد قیمت شرکت تامین سرمایه امین نیز 405 تومان بود. بااین اوصاف باید گفت شرکت های کارگزاری و سهامداران عامل کشف قیمت 629 تومانی هر سهم بیمه البرز بودند.

غلامی با بیان اینکه از ابتدا مشخص بود بازار از این سهم استقبال می‌کند ادامه داد: از روز شنبه باقی سهام قابل واگذاری بیمه البرز حداکثر تا 10 درصد دیگر به صورت تدریجی عرضه خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی افزود: وزیر اقتصاد نیز خواهان ادامه عرضه تدریجی و عدم واگذاری سهام بلوکی این شرکت است چرا که عرضه تدریجی سهام به نفع همگان است.

به گفته وی قیمت نقد سهام مخابرات در حالی 260 تومان برآورد می‌شود که به دلیل واگذاری اقساطی سهام بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهم، نرخ هر سهم آن 340 تومان تعیین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها