مصاف با میزبان شکست‌ناپذیر

مرفاوی: طلسم مس را می‌شکنیم

عصر امروز در آخرین بازی هفته دهم لیگ برتر، استقلال تهران در شرایطی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان روبه‌روی مس می‌ایستد که حریف با انگیزه کرمانی در اندیشه تحمیل اولین شکست به شاگردان مرفاوی است و از طرفی آبی‌پوشان نیز به فکر شکستن طلسم‌ کرمانی‌ها هستند.
کد خبر: ۲۸۵۲۴۱

در این دیدار حساس که از ساعت 05/17 آغاز می‌شود، آبی‌پوشان مهدی سیدصالحی، مهدی امیرآبادی و امیدرضا روانخواه را به دلیل مصدومیت و امیرحسین صادقی و فرهاد مجیدی را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار ندارند؛ اما شاگردان پرویز مظلومی نیز مصطفی سیفی، امیرحسین یوسفی، علی سامره و میثم منیعی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و احتمال رسیدن فرزاد آشوبی و پیروز قربانی هم به این دیدار کم به نظر می‌رسد.

عبدالصمد مرفاوی سرمربی آبی‌پوشان تهرانی با اشاره به تداوم شکست‌ناپذیری شاگردانش، می‌گوید: ما بازی مقابل پرسپولیس را کاملا فراموش کرده‌ایم، چون این بازی هم به تاریخچه دیدارهای استقلال و پرسپولیس پیوسته است؛ بنابراین به کرمان می‌رویم تا طلسم شکست‌ناپذیری مس را بشکنیم.

مرفاوی مس کرمان را تیمی بسیار منسجم با قابلیت‌های بالا خواند و افزود: این تیم از یک کادر فنی خوب و بازیکنان پخته سود می‌برد و کمتر در خانه خود به حریفان امتیاز می‌دهد.

اما این مسابقه از جهت دیگر جالب توجه است؛ مصاف برادران مظلومی، پرویز سرمربی مس و غلامحسین مدیر استقلال. پرویز مظلومی دراین‌باره می‌گوید: من با برادرم روبه‌رو نیستم. او مسوولیت دیگری در استقلال دارد و توانسته خوب کار کند. او این تیم را بخوبی جمع کرده است و امروز هم با دسته‌گل در کرمان از برادرم استقبال خواهم کرد.

پرویز مظلومی که امسال تیمش نتایج خوبی نگرفته، در پاسخ به این سوال که آیا در مقابل استقلال به دنبال ثابت کردن توانایی‌هایش است، ‌گفت: نیازی به اثبات خود ندارم. پیش از این در فوتبال خودم را اثبات کرده‌ام، با وجود این فقط برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌روم.

غلامحسین مظلومی، مدیر استقلال هم درباره این بازی می‌گوید: به هر حال مربیان هر دو تیم، صحبت از پیروزی تیم خودشان می‌کنند؛ اما معتقدم داشته‌های تیم‌هاست که در زمین مقابل هم قرار می‌گیرند. مس ضعف‌هایی دارد که برای استفاده بهینه از آنها برنامه‌ریزی کردیم.

در دیگر بازی‌های این هفته، امروز ساعت 15/14 استیل‌آذین میزبان ملوان است و استقلال اهواز نیز از ساعت 17 پذیرای تیم پیکان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها