محققان تاکید کرده‌اند اگر می‌خواهید روند پیری را در بدنتان متوقف کنید، چندین راهکار ساده اما مفید برای این منظور ارائه شده که یکی از مهم‌ترین آنها نوشیدن چای سبز است.
کد خبر: ۲۸۴۹۷۴

چای سبز علاوه بر این‌که روشی بسیار مناسب و عالی برای سم‌زدایی از بدن است، سرعت شکل‌گیری چین و چروک‌های پوستی را نیز کاهش می‌دهد.

چای سبز حاوی فلاونوئیدهایی است که آنتی‌اکسیدان‌هایی فوق‌العاده هستند و خاصیت ضد سرطانی بالایی دارند که حتی می‌توانند فعالیت آنزیم‌ها را تغییر دهند.

این مواد مانند یک آنتی‌بیوتیک طبیعی عمل می‌کنند که در تقویت سیستم ایمنی بدن با از بین بردن ناراحتی‌های جزئی و التهاب‌های اندک تاثیر بسزایی دارد.

علاوه بر این، محققان به چند راهکار دیگر برای متوقف کردن روند پیری توصیه کرده‌اند.

آنها توصیه می‌کنند ؛ با صدای بلند بخندید تا سطح هورمون‌های صفر در بدن شما کاهش یابد، روی صورتتان ماسک میوه بگذارید ، از انواع توت‌ها مانند تمشک استفاده کنید؛ چون سرشار از آنتی‌اکسیدان آنتوسیانین هستند ، آب زیاد بنوشید تا چروک‌های پوستی‌تان از بین برود ، ماهیچه‌هایتان را بیشتر حرکت دهید تا مثل جوانی محکم بمانند، مرکبات زیاد مصرف کنید، از 6 نوع ماده غذایی مهم شامل پنیر، ماست، موز، شیر، دانه کتان و سویا غافل نشوید و پیاده‌روی روزانه را فراموش نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها