وزیر راه و ترابری با تاکید بر اینکه دلیل تاخیرات پروازی در بخش حمل و نقل هوایی مسافری بی توجهی مسئولان نیست، در عین حال گفت: بسیاری از مشکلات تاخیر پروازها، مدیریتی است.
کد خبر: ۲۸۴۷۹۸

به گزارش مهر، حمید بهبهانی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)  گفت: بسیاری از مشکلات تاخیر پروازها مدیریتی است که با روشهای مدیریتی نیز به راحتی قابل حل است.

وزیر راه و ترابری با بیان اینکه هدف کادر پرواز ارائه خدمات به مسافران است، با اشاره به مطالبی که در مورد دلایل تاخیر در پروازها از سوی برخی از افراد مبنی بر بی توجهی مسئولان و غیره عنوان می شود، اظهارداشت: دست اندرکاران صنعت هوایی کشور برای رفاه حال مسافران تلاش بسیاری می کنند.

وی به آشنایی 25 ساله خود با سعید حسامی اشاره کرد و گفت: کار در هواپیمایی بسیار سخت است و از تجربیات وی در جایگاهی مناسب شان او استفاده خواهد شد.

بهبهانی با اشاره به اینکه مدیرعامل جدید با سیستم حمل و نقل هوایی آشنا است، خطاب به کارکنان و مدیران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیرعامل جدید از بین خود شما انتخاب شده است و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانید به مردم خدمت کنید.

وی با اشاره به سوابق طولانی فرهاد پرورش به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هواپمایی هما به شوخی گفت که وی دارای چهره ای جوان است به نحوی که مشخص نیست دارای 22 یا 18 سال سابقه کار است.  

وزیر راه و ترابری در پاسخ به این سئوال که چرا در مراسم تودیع و معارفه هیچ یک از مسئولان حوزه وزارت راه شرکت نمی کند، بیان کرد: من به مراسم تودیع و معارفه افرادی می روم که به میز نچسبیده باشند! امروز نیز که در این مراسم شرکت کردم به دلیل این بود که زمانی که از سعید حسامی که در اوج غرور بود، درخواست کردم از این سمت کناره گیری کند، و او به راحتی پذیرفت.

بهبهانی همچین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: وزیر راه و ترابری گفت : برای تقویت شرکتهای خصوصی هواپیمایی ، وام خرید هواپیما می دهیم.

وی درباره سرنوشت قائم مقامی پرویز فتاح در این وزارتخانه گفت : تحمل داشته باشید. وزیر راه و ترابری همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که رئیس سابق سازمان هواشناسی خود را همچنان مسئول این سازمان می داند نیز اظهارداشت : حتما شوخی است!

بهبهانی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییرات زیادی که اخیرا در حوزه وزارت راه و ترابری اتفاق می افتد؟ به ضرب المثلی در این خصوص اشاره و بیان کرد: معتقدم اگر آب در یکجا برای مدت زیادی باقی بماند، مشکل پیدا می کند!

در این مراسم وزیر راه و ترابری سعید حسامی مدیرعامل قبلی هما را به عنوان مشاور ارشد خود معرفی کرد. فرهاد پرورش مدیرعامل جدید نیز پیش از این معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها