در نشست خبری فدراسیون کاراته

آهی: سازمان هرچه زودتر مجمع را برگزار کند

سرپرست فدراسیون کاراته از سازمان تربیت بدنی خواست اگر به دنبال ثبات برنامه‌ریزی و کسب نتیجه است، هرچه زودتر مجامع فدراسیون‌ها را برگزار کند.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۳

علیرضا آهی که در جمع خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی فدراسیون کاراته صحبت می‌کرد، در ادامه افزود: 8 ماه از سرپرستی من در فدراسیون می‌گذرد و اگر قرار بود مدام منتظر برگزاری مجمع باشم، به این موفقیت‌ دست نمی‌یافتیم.

منظور آهی از این موفقیت، قهرمانی هفته گذشته کاراته‌کاهای ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود؛ اتفاقی که بهانه برگزاری این نشست خبری بود. آهی در جریان این نشست، در جواب خبرنگاری که شایعه حضور کم تعداد کشورها در رقابت‌های قهرمانی آسیا را مطرح کرد، یادآور شد: آنهایی که چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنند، عرق ملی ندارند و برای زیر سوال بردن یک موفقیت حاضرند کشورشان را تخریب کنند. ایران با اقتدار کامل در میان 31 کشور قهرمان شد و این را می‌توانید در سایت بازی‌ها نیز مشاهده کنید.

اعتراض برخی خبرنگاران به لحن صحبت‌های سرپرست فدراسیون کاراته باعث شد آهی ضمن عذرخواهی از جمع حاضر، بگوید از بیان این جمله که عرق ملی ندارید، منظوری نداشته است.

آهی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: بهمن سال گذشته که وارد کاراته شدم، تصمیم داشتم یک خانواده همراه و یکدست را به وجود آورم تا این رشته از التهابات گذشته به دور باشد. فکر می‌کنم در این مدت، هم در بخش تشکیلاتی و هم فنی موفق عمل کرده‌ایم که این توفیق در آسیا به دست آمد.

علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی کاراته نیز در جریان این نشست، موفقیت اخیر کاراته‌‌ را مدیون فضای حاکم بر راهروهای فدراسیون دانست و در توضیح این مساله گفت: تا پیش از این هرکس به خود اجازه می‌داد در مورد مسائل مختلف کاراته اظهارنظر کند و به تخریب دیگران بپردازد؛ اما در این دوره خیال من سرمربی راحت بود که وقتی مشغول کار کردن با ملی‌پوشان هستم، فضای فدراسیون کاراته متشنج نیست و کسی حاشیه‌سازی نمی‌کند. سلیمانی با اشاره به زحمات زیادی که برای رسیدن به قهرمانی در آسیا کشیده شده است، افزود: روزی که من سرمربی شدم، خیلی از همین بچه‌ها گفتند اگر سلیمانی باشد ما نیستیم؛ ولی ما از همین فضا به عشق رسیدیم و این روزهای آخر شرایط به گونه‌ای بود که بچه‌ها برای موفقیت یکدیگر دست به هر کاری می‌زدند.تیم ملی کاراته با همین کادر فنی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی گوانگجوی چین که سال آینده برگزار می‌شود آماده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها