با پخش 5 فیلم سینمایی در روزهای پایانی هفته

دفتری از آسمان، بشارت گمشده ای را می‌دهد

گروه رسانه: شبکه‌های مختلف تلویزیونی در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای مخاطبان خود پخش می‌کنند. بشارت منجی، نفرت انگیز، آبی گاهی آسمان، مراقب باش و دفتری از آسمان نام 5‌ فیلمی‌است که فردا از شبکه‌های مختلف سیما شاهد نمایش آن خواهید بود. به گزارش خبرنگار ما، فیلم سینمایی «بشارت منجی» به کارگردانی نادر طالب‌زاده جمعه 20 شهریور ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« در روزگاری که کاهنان، رومی‌ها و حکومت فاسد هیرودس زمام امور یهودیه (فلسطین) را در دست داشتند، پیامبری با نشانه توحید و عرفان ظهور کرد. وی در برابر زور و فساد هیرودس و رومی‌ها مقاومت کرد، اما تزویر کاهنان موثر افتاد و او به خواست خدای خود لبیک گفت و عروج کرد.» در این فیلم که پیش از این نسخه سریالی آن نیز نمایش داده شده احمد نجفی، فتحعلی اویسی، احمد سلیمان‌نیا، مرتضی ضرابی، اکبر سنگی، زنده‌ یاد رضا سعیدی، ولی‌‌الله مومنی، محمد علی ساربان، افشین زارعی و سیروس اسنقی ایفای نقش کرده‌اند.
کد خبر: ۲۷۹۷۶۱

فیلم سینمایی «نفرت‌انگیز» نیز قرار است فردا 20 شهریور ماه ساعت 17:15 از شبکه 2 سیما پخش شود. داستان این فیلم در مورد «اشد» مرد مسلمان سوری الاصل است که با داشتن مدرک دکتری در زمینه شیمی، در شهر نیویورک به کار رانندگی تاکسی اشتغال دارد. وی انسان مؤمن و خوش قلبی است که سرپرستی خانواده برادرش در آمریکا را برعهده دارد، زیرا برادر او در زمان آمدن به آمریکا در فرودگاه بازداشت و سپس به زندان گوانتانامو فرستاده شده است. این فیلم به کارگردانی جف استنزلر در سال 2005 ساخته شده است.

«آبی گاهی آسمان» نیز فیلم دیگری است که قرار است صبح روز جمعه ساعت 11:10 از شبکه 3 سیما پخش شود. این فیلم به کارگردانی پرند زاهدی ساخته شده و داستان آن درباره فردی به نام کامیاب است که پس از سال‌ها برای خاکسپاری پدرش به ایران می‌آید. در مقابل باغی به او به ارث می‌رسد که مادر یک شهید در آنجا زندگی می‌کند و خاطراتی از دوران کودکی کامیاب در آن است. در ادامه داستان بر سر ارث و همچنین باغ مادر شهید اتفاقاتی بروز می‌کند. نسرین مقانلو، سیروس ابراهیم‌زاده، مهدی سلوکی، مهوش افشارپناه، شیوا خسرومهر و نیایش ترک‌زاده در فیلم تلویزیونی «آبی گاهی آسمان» ایفای نقش کرده‌اند.

«مراقب باش» نام فیلم دیگری است که فردا شاهد نمایش آن از شبکه 4 سیما خواهیم بود. این فیلم فردا ساعت 20:450 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و داستان آن درباره خانم گوردون، زن بیوه‌ای است که شوهرش را در جنگ از دست داده است. او برای کارهای خانه ندانسته کارگر مردی به نام‌هاوارد را استخدام می‌کند که دچار اختلال روانی است و به همین دلیل در گذشته و در هر کاری ناموفق بوده و نسبت به خود احساس بدی دارد.رابرت رایان و ایدا لوپینو در فیلم سینمایی «مراقب باش» به کارگردانی هری هورنر محصول سال 1952 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.«دفتری از آسمان» نیز اولین ساخته «پرویز شیخ طادی» کارگردان سینمای دفاع مقدس است که فردا ساعت 14 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم درباره زنی به نام طوبی است که سال‌ها قبل فرزندش در جبهه شهید شده است. او دفتری از آسمان دارد که نشانی صدها مادر داغدار در آن است. مادرانی که فرزندان‌شان در جنگ تحمیلی شهید شده‌اند و حالا در آرزوی دیدار آنها هستند. آرزویی که در واقعیت محال و رویایی به نظر می‌رسد. طوبی رازی را می‌داند و قصد دارد آن را با دیگران تقسیم کند. به مادران شهید وعده دیدار داده‌اند، اما کسی او را باور ندارد. هر یک از مادران نامه‌ای از جای نامشخصی دریافت می‌کنند که به آنها وعده داده تا در روز و زمان خاصی برای ملاقات با فرزندان شهیدشان به جایی بروند. کورش تهامی، رویا تیموریان، مجید مشیری، پروانه احمدی و شبنم طلوعی در فیلم سینمایی «دفتری از آسمان» بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها