به کارگردانی مسعود آب‌پرور

80 درصد «هوش سیاه» جلوی دوربین رفت

کار تصویربرداری «هوش سیاه» تازه‌ترین اثر مسعود آب‌پرور در تلویزیون همچنان ادامه دارد.تاکنون 80 درصد کار تصویربرداری این سریال در لوکیشن‌های مختلف تهران به پایان رسیده است. هوش سیاه قرار است در 13 قسمت 50 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما تهیه شود.
کد خبر: ۲۷۹۵۹۶

تمامی قصه‌های «هوش سیاه» براساس پرونده‌های واقعی تصویر شده‌اند. در این سریال به نوعی به جرایم مختلف رایانه‌ای پرداخته می‌شود.

در این سریال، بازیگرانی چون حسین یاری، کیکاووس یاکیده، رضا آشتیانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، افشین کتانچی، روح‌الله کمانی، سپیده گلچین، سودابه بیضایی، بهزاد خداویسی، رضا توکلی، صدرالدین حجازی، داریوش اسدزاده، کیانوش گرامی، ارسلان قاسمی و علیرضا حق‌شناس به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مجید مشیری و لیلا بوشهری بازیگران تازه‌ای بوده‌اند که به این پروژه پیوسته‌اند.

این سریال، داستان سردار احمدی، معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس را روایت می‌کند که همراه با دستیاران خود حسام شریفی، امید شهابی و نگار عزیزی در طول مجموعه با پرونده پیچیده یک خرابکار در حوزه رایانه و الکترونیک درگیر می‌شوند و این در حالی است که آنها موظفند به موازات آن به پرونده‌های دیگر هم رسیدگی کنند.

فیلمنامه مجموعه هوش سیاه توسط سیدرضا اورنگ، نیاز اسماعیل‌پور، شیوا کاظمی، حمید پیشقدم، علیرضا محمودزاده و آرش قادری نوشته شده که آرش قادری بازنویسی نهایی فیلمنامه این اثر را نیز انجام داده است.

سرقت نرم‌افزار، تلاش برای هک بانک و بیمه، شرکت‌های هرمی، دوستی‌ها و مزاحمت‌های اینترنتی و بلوتوث بعضی از دستمایه‌هایی هستند که در این اثر مورد توجه قرار گرفته است.

در ساخت این سریال سیدعباس فاطمه‌نویسی (تهیه‌کننده)‌، هاشم‌ گرامی (مدیر تصویربرداری)‌، اصغر آبگون (مدیر صدابرداری)‌، حسین مجد (طراح صحنه و لباس)‌، نوید فرح‌مرزی (طراح گریم)‌، شادروان پیمان ابدی و علیرضا قره‌خانی (مدیر جلوه‌های ویژه میدانی)‌ و سمیه جعفری (عکاس)‌، بهرام آب‌پرور (تدوین)‌ و آرمان موسی‌پور (آهنگساز)‌ با این پروژه همکاری می‌کنند. کار تصویربرداری این سریال مهر ماه به پایان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها