فارس: پیش از این گفته می‌شد باشگاه فولاد بازی با سپاهان را به عنوان آخرین فرصت لوکا بوناچیچ در نظر گرفته است، اما مسوولان باشگاه با تکذیب این شایعه عنوان کردند همچنان از سرمربی کروات خود حمایت خواهند کرد. لوکا هم در این زمینه تصریح کرد، فولاد با اولین پیروزی از بحران کنونی خارج خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۹۴۹۷

2 ماه محرومیت کافی است!

جام‌جم: ناصر شفق، مدیرعامل تراکتورسازی که بیشتر از خود نیکبخت پیگیر کاهش محرومیت این بازیکن است در تازه‌ترین اظهار نظر خود به مهر، گفت: 2 ماهی که از محرومیت علیرضا نیکبخت‌واحدی گذشته برای متنبه شدن او کافی است و حالا باید او را بخشید تا فرصتی تازه برای جبران گذشته خود پیدا کند!

پیروزی ناشنوایان فوتبال مقابل اسپانیا

جام‌جم: تیم فوتبال ایران پس از شکست 2 بر یک مقابل آلمان، در دومین مسابقه خود در بازی‌های المپیک ناشنوایان مقابل اسپانیا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

مشکل صابر میرقربانی

فارس: در حالی که سازمان لیگ، کارت بازی صابر میرقربانی در پاس همدان را صادر کرده است، مسوولان تیم تراکتورسازی این انتقال را غیر قانونی دانستند و مدعی شدند میرقربانی باید برای پیوستن به پاس از این باشگاه رضایت‌نامه بگیرد.

یاوری سرمربی شاهین شد

جام‌جم: در پایان نشست محمود یاوری با مسوولان باشگاه شاهین پارس‌جنوبی که تا پاسی از دوشنبه شب به طول انجامید، طرفین برای امضای یک قرارداد یکساله به توافق رسیدند. یاوری صبح دیروز با حضور در هیات فوتبال استان بوشهر قرارداد رسمی‌اش را با شاهین ثبت کرد و با حضور در تمرین بعدازظهر به بازیکنان معرفی شد. یاوری در اولین تجربه مربیگری خود با شاهین، دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منصوری و فولاد روی نوار پیروزی

جام‌جم: با برتری تیم‌های شهید منصوری قرچک و فولادماهان سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، این 2 تیم با 17 امتیاز به رقابت نزدیک خود در صدر جدول ادامه دادند. نتایج بازی‌های دوشنبه شب.

ارم کیش قم 4 پوشینه بافت قزوین 3/ فولاد ماهان سپاهان 4 علم و ادب مشهد 3/ شهر آفتاب تهران 3 فیروز صفه اصفهان 6/ هیات فوتبال کرمان 3 پتروشیمی تبریز 3/ راه ساری 3 شهید منصوری قرچک 4/ شرکت ملی و حفاری ایران یک صدرا شیراز 2/ لبنیات ارژن فارس یک فولاد گستر کوثر یک.

بدشانسی‌های تراکتورسازی

جام‌جم: تراکتورسازی علاوه بر شکست یک بر صفر مقابل پیکان با 2 اتفاق بد در قزوین مواجه شد؛ یکی اخراج محمد نصرتی و دیگری مصدومیت جاسم کرار. وضعیت مهاجم عراقی قرمزها برای بازی هفته بعد مشخص نیست، اما نصرتی با کارت قرمزی که گرفت، فرصت حضور در مقابل استقلال را از دست داد.

بی خبر از دایی

ایسنا: حمید سجادی، مدیرعامل باشگاه سایپا پس از بازی تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی از هیات مدیره باشگاه استعفا کرده است یا خیر، گفت: دایی استعفا نکرده، اما در جلسات هیات مدیره هم شرکت نمی‌کند. از او اطلاع چندانی نداریم و تنها از راه دور جویای احوال او هستیم!

جام آزادگان قرعه‌کشی شد
برق و داماش در یک گروه

جام‌جم: با اجرای مراسم قرعه‌کشی مسابقه‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران (جام آزادگان)‌، تیم‌های حاضر رقبای خود را شناختند که بر همین اساس تیم‌های مدعی و تازه سقوط کرده داماش گیلان و برق شیراز در گروه دوم مسابقه‌ها قرار گرفتند. براساس قرعه در گروه اول مسابقه‌ها، تیم‌های مس رفسنجان، شموشک نوشهر، پیام خراسان، داماش لرستان، کاوه تهران، شاهین اهواز، شهرداری تبریز، تربیت یزد، نفت آبادان، اتکای گرگان، ایران جوان بوشهر، پیام مخابرات شیراز، شهرداری بندرعباس و سپاهان نوین اصفهان قرار گرفته‌اند. در گروه دوم نیز تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، برق شیراز، داماش گیلان، شیرین فراز کرمانشاه، فولاد گستر و پتروشیمی تبریز، کوثر، مهرکام پارس و نفت تهران، نساجی مازندران، فولاد اهواز، مس رفسنجان، شن‌سای اراک و گل‌گهر سیرجان حاضرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها