در پی انتشار خبری مبنی بر اخراج جواد نکونام و مسعود شجاعی از باشگاه اوساسونا؛ نکونام گفت:‌ من مسلمانم و می ‌دانم چگونه رفتار کنم .
کد خبر: ۲۷۹۰۷۹

نکونام افزود : اگر یک مورد اخلاقی از من ثابت شود ، دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد .
 

 واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فوتبال گزارش داد، صبح امروز برخی از سایتهای خبری و منابع غیررسمی خبری از اخراج جواد نکونام و مسعود شجاعی از باشگاه اوساسونا به علت مسائل غیرفوتبالی منتشر کردند .

این سایتهای غیررسمی در حالی خبر اخراج نکونام و شجاعی را از اوساسونا به دلیل درگیری‌های ایجاد شده در یک میهمانی شبانه دادند که مسئولان باشگاه اوساسونا و همچنین پایگاه اطلاع رسانی رسمی این باشگاه اظهارنظری در این باره نداشتند .

در این خصوص جواد نکونام ملی پوش فوتبال ایران و بازیکن کلیدی تیم اوساسونای اسپانیا شایعات مختلف در باره اخراج خودش و شجاعی از اوساسونا را تکذیب کرد.

وی با اشاره به این موضوع می گوید : یک هکر سایت رسمی باشگاه اوساسونا را هک کرد و خبر اخراج من و شجاعی را در آخرین ساعات سه‌شنبه روی این سایت قرار داد که من از طریق برادرم متوجه این موضوع شدم و در تماسی که با مسئولان باشگاه و مدیر سایت رسمی اوساسونا داشتم در نهایت این خبر که حاصل شیطنت هکر بود،‌ از روی سایت برداشته شد.

نکونام می افزاید : من علاقه‌ای ندارم در این باره زیاد صحبت کنم چرا‌که در 10 سال اخیر با مربیان مختلفی در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بازی کرده‌ام و همه آنان می‌توانند در باره رفتار و خصوصیات من توضیح بدهند.

اگر ثابت شود که دراین سال‌ها یک مورد اخلاقی داشته ام مطمئن باشید که دیگر فوتبال بازی نخواهم کرد.

نکو نام گفت: من و مسعود صبح امروز به پلیس اینترپل مراجعه کرده و به طور رسمی شکایت کردیم تا این موضوع پیگیری شود و فکر می‌کنم پیدا کردن فردی که دست به چنین اقدام زشتی زده است چندان دشوار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها