تبریز - خبرنگار جام‌‌جم: در 5 ماهه اول امسال، 37 مرکز متخلف عرضه‌کننده فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان شرقی پلمب شد.
کد خبر: ۲۷۹۰۳۹

خلخال - خبرنگار جام‌جم: با اجرای طرح جمع‌آوری مشاغل مزاحم و مقابله با سد معبر در خلخال با افراد متخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

ارومیه - خبرنگار جام‌جم: بسیجیان آذربایجان غربی 440 طرح عمرانی در مناطق محروم و دورافتاده استان اجرا کرده و به دستگاه‌های اجرایی تحویل داده‌اند.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: 150 دهیاری در خوزستان تاسیس می‌شود. به گفته مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان در حال حاضر 950 دهیاری در خوزستان فعال هستند که مدارک 150 روستای دیگر برای تاسیس دهیاری به وزارت کشور ارسال شده است. شرط تاسیس دهیاری برای یک روستا داشتن 80 خانوار با جمعیت 400 نفر است.

گروه شهرستان‌ها: با توجه به مشکلات کم آبی ناشی از خشکسالی‌های اخیر بسیج سازندگی اقدام به احداث کانال آبیاری به طول 900 متر در روستاهای محروم خراسان رضوی کرد.

کرج - خبرنگار جام‌جم: برگزیدگان جشنواره عکس رادیو در زندگی معرفی شدند.

در این جشنواره 35 عکاس آثار خود را به نمایش گذاشتند. همچنین در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای هنرمندان عکاس غرب استان تهران برپا شد.

اهواز - خبرنگار جام‌‌جم: به گفته فرماندار شهرستان اهواز بیش از 2 هزار و 668 مسکن روستایی در این شهرستان تسهیلات مقاوم‌سازی دریافت کردند.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: فرماندار قوچان گفت: مصوبات دور دوم سفر دولت به شهرستان، بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها