دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در مهر ماه از تغییر درصد آزمون آسکی و افزایش روشهای عملی در آزمون خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۸۴۳

اکبر فاضل در گفتگو با مهر افزود: امسال تغییر چندانی در شرایط برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی وجود ندارد و امتحان کتبی و امتحان شفاهی به روش آسکی (روش ایستگاهی) برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امسال در برخی از گروه های آموزشی درصد امتحان شفاهی افزایش یافته و گرایش آزمون شفاهی به روش های عملی گرایش یافته است.

فاضل در خصوص تسهیلاتی که به نفرات برتر آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی داده می شود، گفت: تمامی نفرات برتر باید یکسال اول طرح خود را در جایی خارج از تهران و سایر شهرهای بزرگ بگذرانند و پس از آن می توانند در هر دانشگاهی که به آنها اعلام نیاز کند، به عنوان عضو هیئت علمی مشغول به کار شوند. جذب نفرات برتر در عضویت هیئت علمی به شرط دریافت اعلام نیاز از دانشگاهها است.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اضافه کرد: آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دندانپزشکی روز سه شنبه 28 مهر ماه و آزمون شفاهی نیز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 29 و 30 مهر ماه برگزار می شود و محل آزمون در اطلاعیه های بعدی به اطلاع داوطلبان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها