گروه حوادث: رئیس پلیس کرج از دستگیری اعضای 5 نفره یک باند قاچاق موادمخدر و کشف 136 کیلوگرم تریاک از آنان در این منطقه خبر داد. سرهنگ ناصر اصلانی با اعلام این خبر گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس کرج از طریق منابع اطلاعاتی خود گزارشی دریافت کردند مبنی بر این که افرادی قصد دارند محموله‌ای سنگین از مواد مخدر را به کرج انتقال دهند و توزیع کنند.
کد خبر: ۲۷۸۶۹۸

وی افزود: ماموران با پیگیری‌های اطلاعاتی، خودروی حامل مواد را که ظاهرا بار آن آجر سفالی بود شناسایی کردند و تحت تعقیب قرار دادند تا این که سرانجام ساعت 3 بامداد روز گذشته خودروی کامیون پس از ورود به حوزه استحفاظی کرج به محلی در کمالشهر رفت و محموله موادمخدر را در منزلی در این منطقه تخلیه کرد.

رئیس پلیس کرج ادامه داد: بلافاصله ماموران عملیات خود را آغاز کردند و در یک اقدام غافلگیرانه چهار قاچاقچی مواد را در منزل مورد نظر دستگیر کردند.

اصلانی گفت: در بازرسی از خودروها و مخفیگاه متهمان 136 کیلوگرم تریاک در بسته‌های 10 کیلویی کشف و ضبط شد.وی تصریح کرد: در ادامه پیگیری‌ها یک متهم دیگر نیز دستگیر و همراه چهار متهم دیگر به مقر کلانتری 24 کمالشهر انتقال داده شد.فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: اعضای این باند در بازجویی‌های ماموران اعتراف کردند محموله موادمخدر را از استان‌های جنوبی به کرج انتقال دادند و قصد داشتند ضمن توزیع در کرج، به استان‌های غربی انتقال دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها