رییس پلیس خراسان رضوی خبرداد

خودروهای مسافربر، طعمه سارقان

افرادی که تحت عنوان مسافر در جاده‌های مختلف استان خراسان رضوی اقدام به سرقت، زورگیری و آزار و اذیت راننده خودروها می‌کردند، از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۸۵۹۸

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادقی رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی درباره جزییات پرونده، گفت: متهم اصلی به نام «ع ب» در نقاط مختلف استان و به خصوص جاده‌های خروجی استان با ظاهر آراسته و در حالی که وانمود می‌کرد مدت‌هاست در انتظار تاکسی مانده است، رانندگان را فریب داده و در میانه راه با تهدید چاقو خودرو را به مناطق خلوت کشانده و ضمن سرقت خودرو از محل متواری می‌شد.

وی افزود: چندی قبل، فردی سراسیمه به پلیس آگاهی مراجعه و عنوان کرد که در مسیر حرکت جوانی را به صورت دربست سوار خودرو کرده که در میانه راه او درخواست کرد که به جاده فرعی بپیچد، تا در یکی از روستاهای اطراف پیاده شود که در این هنگام متهم با تهدید چاقو پس از چندین بار تغییر مسیر در جاده‌های مختلف سرانجام در یکی از جاده‌های فرعی ضمن ضرب و شتم راننده با سرقت خودرو از محل متواری شد.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان در اولین گام با انجام چهره‌نگاری و نشان دادن عکس متهمان سابقه‌دار به فرد شاکی در صدد شناسایی متهم بر آمدند سپس با بررسی دقیق محل وقوع جرم و محدوده اطراف آن با مسوولان و رانندگان تاکسی‌های خطی در مسیرهایی که متهم خودرو را به آنجا کشانده بود صحبت‌ها و آموزش‌های لازم انجام شد تا در صورت مشاهده مورد مشابه بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دهند.

وی گفت: در ادامه عملیات با توجه به این که کارآگاهان سرنخ‌های زیادی به دست آورده بودند، سرانجام طی دو نوبت دیگر بررسی مسیرهای حرکت و تحقیقات گسترده از ساکنان محلی، یکی از رانندگان خطی که تحت آموزش قرار گرفته بود، مشاهده می‌کند فردی با مشخصات ظاهری متهم با حرکات مشکوک قصد کرایه کردن خودروهای عبوری را دارد. با گزارش سریع این راننده به پلیس آگاهی کارآگاهان در محل حاضر و مظنون را به سرعت دستگیر می‌کنند.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ، سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم در تحقیقات صراحتا به شش فقره سرقت به عنف خودرو اعتراف و عنوان کرد که با همدست خود قصد تکرار اعمال خود را داشته است. پس از دستگیری همدست وی سارقان با صدور قرار روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها