مشهد - خبرنگار جام‌جم: مرکز اطلاعات راه‌های استان از انسداد 2 روزه کیلومتر 40 محور نیشابور به کاشمر خبر داد.این مسیر از تاریخ 15 تا 17 شهریور به دلیل احداث آبرو‌لوله‌ای و انجام عملیات راهداری مسدود است.
کد خبر: ۲۷۸۴۸۲

مشهد - خبرنگار جام‌جم: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با هدف پیشگیری از وقوع خطر از خیمه‌های مستقر در سطح شهر در شب‌های ماه مبارک بازدید می‌کند.

تبریز- خبرنگار جام‌جم: اولین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور مدیران مسوول روزنامه‌های محلی، سرپرست روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها، خبرنگاران محلی و سراسری برگزار شد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: به گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به منظور آزادسازی زندانیان محکوم به دیه جشن گلریزان 15 شهریور در تبریز برگزار می‌شود.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: شهرداری تبریز در اطلاعیه‌ای فرم‌های استخدامی منتسب به شهرداری تبریز را که توسط برخی افراد سودجو در سطح شهر منتشر شده، جعلی خواند.دراین اطلاعیه اعلام شده است: هنوز زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها و نیز آگهی ثبت‌نام آن مشخص و اعلام نشده است و آزمون مذکور به صورت متمرکز و توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: تاخیر در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها عرضه دارو را با مشکل مواجه می‌کند. به گفته معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال حاضر به علت تاخیر سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت مطالبات، بیشتر داروخانه‌های خوزستان با مشکلات مالی مواجه هستند و چرخه اقتصاد آنها دچار مشکل شده است. بیشتر داروخانه‌های خوزستان از اسفند سال گذشته تاکنون مطالبات خود را از سازمان‌های بیمه‌گر دریافت نکرده‌اند و یا با هزینه شخصی نیاز بیماران را تامین کرده‌اند.

بهبهان - خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از پیشرفت 90 درصدی فاز نخست پروژه مجتمع آب درمانی گراب شهرستان بهبهان خبر داد. این پروژه توریستی درمانی به عنوان بزرگترین مجتمع آب درمانی جنوب کشور در چند فاز احداث شده است. روند اجرایی مجتمع آب درمانی گراب با هیچ مشکل اعتباری مواجه نبوده و در صورت ادامه این روند این مجتمع عظیم و کارآمد، با امکانات رفاهی برای گردشگران بزودی افتتاح می‌شود.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: به گفته مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان 30 جایگاه سوخت دو منظوره در این استان راه‌اندازی شده است.

قزوین-  ‌خبرنگار جام‌جم: برای سال تحصیلی جدید 5158 دانش‌آموز در مدارس عشایری استان قزوین ثبت‌نام کردند.

سنندج - ‌خبرنگار جام‌جم: با اجرای طرح ایستگاه پمپاژ کمکی فیض‌آباد سنندج مشکل کمبود آب نقاط بالادست شهر سنندج مرتفع شد.

آمل - ‌خبرنگار جام‌جم: دومین مدرسه هوشمند (تمام رایانه‌ای) کشور در مقطع ابتدایی پس از تهران در شهرستان آمل راه‌اندازی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها