ستون نگارخانه‌های این هفته با پیشنهاد مجدد بازدید از دو نمایشگاه هنر دینی که این روزها با استقبال زیادی روبه‌رو شده است، آغاز می‌شود. نمایشگاه آثار برگزیده پوستر‌های اسما الحسنی که این روزها در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در آمده است و همچنین نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بسم الله الرحمن رحیم در نگارخانه فرهنگسرای نیاوران دو نمایشگاهی است که بهترین پیشنهاد‌های هنری برای بازدید از یک نمایشگاه در حال برگزاری به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۷۸۴۴۳

موزه هنرهای معاصر در حاشیه پارک لاله تهران و فرهنگسرای نیاوران تهران نیز در حاشیه پارک نیاوران تهران واقع شده است. فضاهای نمایشگاهی که می‌توانند در کنار بازدید هنری فضایی مفرح را نیز برای بازدید کننده در حاشیه خویش داشته باشند.

نگاره‌های هفته

تابستان خود را چگونه گذرانده‌اید» جمله نوستالوژیای کودکی‌های بسیاری از ما ایرانی هاست که البته این روزها عنوان نمایشگاهی در گالری طراحان آزاد شده است.

در این نمایشگاه گروهی که تا هفدهم شهریور ماه ادامه دارد، هنرمندانی هم چون سمیرا اسکندرفر، حامد صحیحی، محمدمهدی طباطبایی و معصومه بختیاری آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند. نگاه نوستالوژیک و در عین حال شخصی هر هنرمند به این موضوع یکی از ویژگی‌های اصلی این نمایشگاه به شمار می‌رود. برای بازدید از گالری طراحان آزاد می‌توانید به میدان گل‌ها، میدان سلماس، شماره 5 مراجعه کنید.

‌ نمایشگاه دو نفره گلنار و منصور طبیب‌زاده از روز گذشته در نگارخانه اعتماد گشایش یافت تا این نمایشگاه نیز یک پیشنهاد بازدید در ستون این هفته باشد. این نگارخانه که بعد از چهار هفته تعطیلی، میزبان یک نمایشگاه مشترک نقاشی و مجسمه می‌شود به مدت 15 روز به این میزبانی ادامه می‌دهد. گالری«اعتماد» در خیابان نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک 4 واقع شده است.

‌ نصرت‌الله مسلمیان یکی از نقاشان خوب کشورمان است که این روزها نمایشگاهی گروهی را برای شاگردانش در نگارخانه ماه و مهر به روی دیوار برده است.

چشم دیگر عنوان این نمایشگاه است که در آن 26 اثراکسپرسیو و انتزاعی که بیشتر فیگوراتیو هستند از 13 نفر از شاگردان این هنرمند در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. چشم دیگربه نوعی نگاه از دریچه و منظر دیگر، متنوع و متفاوت دیدن است و نمایش آثار نو و تازه این گروه است که قرار است این نمایشگاه هر سه ماه یکبار با حضور هنرجویان دیگر ادامه یابد. نگارخانه ماه مهر واقع در بلوار آفریقا خیابان نیلوفر پلاک 7 واقع شده است.

تابلوی آخر

اما بخش تابلوی آخر ستون این هفته بازدید از نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «درچله‌نام»است که این روزها در موزه فلسطین برپا شده است.

خلیل فریدی خوشنویسی است که در این نمایشگاه 40 اثر خوشنویسی را در قالب نظم و نثر در تفسیر بسم الله به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان در این موزه در معرض بازدید عموم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها