اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نوشتاری در وبلاگ خود با انتقاد از برخی اخبار و شایعات منتشر شده درباره نحوه انتخاب اعضای کابینه، به پاسخگویی آنها پرداخت. به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این که رئیس‌جمهور هم در دوران انتخابات و هم در اولین نطق تلویزیونی پس از انتخاب خود بر ضرورت تغییر برخی وزرا و لزوم تحول در برخی حوزه‌ها تاکید کرده بود، نوشت: ضعف در حوزه فرهنگ و هنر و ناتوانی در جذب هنرمندان و پاسخ به انتظارات جامعه در این بخش، موضوعی بود که احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی انتخاباتی خود بدان تصریح کرد و این ارتباطی به شخصیت و صلاحیت صفارهرندی نداشت.
کد خبر: ۲۷۷۵۳۶

وی با اشاره به عدم رضایت رئیس‌جمهور از عملکرد وزارت اطلاعات در 4 سال گذشته، افزود: این موضوع نه به محسنی‌اژه‌ای و نه به پرسنل وزارت مربوط نبود، بلکه به نحوه مدیریت در این وزارتخانه بازگشت داشت. رحیم‌مشایی با یادآوری نظر احمدی‌نژاد مبنی بر انتصاب محصولی برای وزارتخانه‌های دیگر، اظهار کرد: ایشان از محصولی برای 2 وزارتخانه دفاع و نیرو دعوت به همکاری کرد اما محصولی به حضور خود در وزارت کشور علاقه‌مند بود و حضور در 2 وزارتخانه دیگر را نپذیرفت و این که ایشان به حالت قهر از دولت جدا شده است، از اساس دروغ است.

شیطنت جدید العربیه

شبکه العربیه که به مواضع ضد ایرانی معروف است، به نقل از منابع خبری ایرانی مدعی شد تمامی نامزدهای معرفی شده به مجلس برای تصدی وزارتخانه‌ها در روز چهارشنبه رای خواهند آورد و این پیش‌بینی براساس اعطای هدیه احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس است. به گزارش تابناک، سایت خبری العربیه مدعی شد: مبلغ پرداختی به هر نماینده 100 هزار دلار معادل 100 میلیون تومان بوده و رئیس‌جمهور این مبلغ را به عنوان هدیه ماه رمضان به نمایندگان داده است! البته العربیه هیچ اشاره مستقیم یا غیرمستقیمی به منابع ایرانی که خبر از آنها نقل کرده، ننموده است.

انگلیس، وبلاگ ابطحی را مسدود کرد

فارس گزارش داد: وبلاگ محمدعلی ابطحی به نام «وب‌نوشت» از سوی شرکت انگلیسی ارائه‌کننده «هاست-» فضای اینترنتی مسدود شده است.

طی روزهای گذشته، ابطحی با انتشار 3 پست وبلاگی درباره پروژه شکست خورده کودتای مخملی و با تاکید بر این که استدلال‌هایی را که در دادگاه ارائه کرده باور دارد، خواستار محاکمه سران اصلی آشوب‌های اخیر شده بود.

دستگیری عاملان ترور فرزند امام جمعه مریوان

با تلاش بی‌شائبه سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات کردستان، عاملان حادثه تروریستی فرزند امام جمعه شهرستان مریوان شناسایی و دستگیرشدند.

به گزارش فارس، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان، 4 نفر از عوامل این حادثه تروریستی را که به طور ناجوانمردانه‌ای بعد از نماز عشا، فرزند، برادرزاده و داماد امام جمعه مریوان را به شهادت رسانده بودند، دستگیر و به محاکم قضایی تحویل دادند. اعضای گروه تروریستی 14 مرداد ماه امسال در حرکتی وحشیانه و اقدامی ددمنشانه که با هدف برهم زدن آسایش و امنیت مردم در جامعه در داخل کشور فعالیت می‌کردند، این افراد را هنگام بازگشت از مسجد ترور کردند.

دزدان دریایی جدید در خلیج‌فارس

برای نخستین بار طی چند سال گذشته دزدان دریایی در آب‌های خلیج‌فارس به یک کشتی که از امارات به سمت بحرین در حرکت بود، حمله کردند. خبرگزاری هندی آی.ای.ان.اس اعلام کرد دزدان دریایی در آب‌های خلیج‌فارس به یک کشتی ماهیگیری که از امارات به سمت بحرین در حرکت بود، حمله کردند. به گفته منابع امنیتی، کشتی مذکور که بحرینی بوده توسط یک کشتی که سرنشینانش افراد مسلح بودند، متوقف شد. 4 دزد دریایی در این هنگام 6 مرد هندی مستقر در این کشتی را تهدید کرده و محموله ماهی و گوشی‌های تلفن همراه آنها را ربوده‌اند. ملیت دزدان هنوز مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها