طرح انضباط اجتماعی در منطقه 6

بازداشت 7 مجرم که اموال سرقتی داشتند

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به افزایش واحدهای گشتی در راستای اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 6 شهرداری تهران گفت: در اجرای این طرح 7 تن از مجرمانی که اموال سرقتی در اختیار داشتند، طی دو روز گذشته دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۷۲۳۱

 سرهنگ محمدیان در گفتگو با ایسنا ، اظهار کرد: پلیس آگاهی همزمان با سایر پلیس‌های تخصصی از روز دوشنبه با تشدید اقدامات خود در محدوده منطقه 6 شهرداری اقدام به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در طرح انضباط اجتماعی کرد که در این رابطه واحدهای گشتی پلیس آگاهی در این محدوده افزایش یافت.

وی کنترل پلاک خودروها و موتورسیکلت‌های عبوری از جمله اقدامات پلیس آگاهی طی دو روز گذشته اعلام کرد و افزود: کنترل اصنافی که زمینه ارائه و فروش اموال سرقتی را داشتند در دستورکار پلیس قرار گرفت که بر اساس آن 34 پارکینگ از سوی ماموران بازرسی شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: طی دو روز گذشته 16 مورد از اماکن صافکاری و 10 مورد از اماکن سمساری مورد بازرسی پلیس در منطقه 6 قرار گرفت و طرح کنترل مجرمان برای 32 تن در این منطقه انجام شد.

به گفته سرهنگ محمدیان ماموران پلیس در دو روز گذشته هفت دستگاه موتورسیکلت‌ و دو دستگاه خودرو سرقتی را کشف و ضبط کرد.

وی افزود: پنج دستگاه خودرو تحت تعقیب توسط پلیس متوقف شد و هفت نفر از مجرمانی که اموال سرقتی به همراه داشتند، از سوی ماموران دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه با مهمترین عملیات ماموران آگاهی طی دو روز گذشته نیز اظهار کرد: فردی که در پوشش مامور در محدوده منطقه 6 اقدام به سرقت می‌کرد، از سوی پلیس شناسایی و در شرق پایتخت به همراه همدستانش دستگیر شد.این پرونده‌ در دست بررسی بیشتر کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد و جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها