والیبال انتخابی جهان - ژاپن

پیروزی روحیه بخش ایران بر کره‌جنوبی

گروه ورزش: تیم ملی والیبال ایران نخستین گام خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ایتالیا، کره‌جنوبی را شکست داد تا با یک پیروزی ارزشمند و روحیه‌بخش، امروز ژاپن میزبان بازی‌ها را در گام دوم ملاقات کند. در این رقابت‌ها که از صبح دیروز و با شرکت 4 تیم ژاپن، ایران، کره‌جنوبی و قزاقستان در کوماکی ژاپن آغاز شد، تیم ملی ایران گام اول را محکم برداشت تا با پیروزی بر کره‌جنوبی همیشه مدعی در آسیا، راه صعود خود به جام جهانی ایتالیا را تا حدود زیادی هموار کند. آن هم در شرایطی که از این گروه 2 تیم به رقابت‌های جهانی صعود می‌کند. شاگردان حسین معدنی در مقابل کره‌جنوبی با اعتماد به نفسی بالا، کوبنده و مهارنشدنی ظاهر شدند تا کره‌ای‌ها که به هیچ‌وجه فکر شکست مقابل ایران را نیز به مخیله خود راه نمی‌دادند، با نتیجه 3 - 2 تسلیم شوند.
کد خبر: ۲۷۶۷۳۱

ایران که با ترکیب معروف نادی، موسوی، زرینی، کشاورزی، محمدکاظم و عطار مقابل کره‌جنوبی صف آرایی کرد به ترتیب در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج (25 - 22)، (25 - 17) و (15 - 12) به برتری رسید و در مقابل ست‌های اول و سوم را با نتایج (19 - 25) و (18 - 25) به حریف واگذار کرد.

محمدکاظم و موسوی به ترتیب با کسب 23 و20 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان ایران در این دیدار بودند. تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب این رقابت‌ها از ساعت 10 صبح امروز مقابل ژاپن قرار می‌گیرد و روز یکشنبه نیز در برابر قزاقستان به میدان خواهد رفت.

نوجوانان والیبال با شکست آغاز کردند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جهانی ایتالیا ،مغلوب تیم آمریکا شد.

در این دیدار که عصر دیروز برگزار شد، نوجوانان والیبال ایران کمتر از انتظار ظاهر شدند تا با باخت در دیدار اول، شوکی اساسی را پذیرا باشند. در این دیدار تیم ایران تنها در گیم دوم با نتیجه 25 بر 13 برنده شد، اما گیم‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 - 20، 25 - 22 و 25 - 23 واگذار کرد تا برای هموار کردن راه صعود خود به مرحله بعد مجبور به شکست ژاپن و صربستان باشد. کاری هر چند سخت، اما دست یافتنی که باید دید ست کوویچ، سرمربی تیم ملی نوجوانان، پس از شکست مقابل آمریکا، چگونه تیم را جمع و جور خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها