میرتاج‌الدینی‌درموافقت کابینه:

انسجام کابینه یک امتیاز است

نماینده تبریز در موافقت با کابینه دهم گفت: منسجم بودن کابینه با سیاست های کلان نظام یک امتیاز است، مخالفان نباید انتظار داشته باشند که افرادی در کابینه باشند که با رئیس جمهور مخالف و ناهماهنگ باشند.
کد خبر: ۲۷۶۴۸۰

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه بحث مجلس شورای اسلامی در خصوص موافقت و مخالفت با کلیت کابینه پیشنهادی دکتر احمدی نژاد، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز به ایراد سخنرانی و دفاع از کلیت کابینه دهم پرداخت.

وی با بیان اینکه موافقتش با کلیت کابینه، بخاطر موافقت با اکثریت وزیران پیشنهاد شده و موافقت با برنامه های دولت در اکثر موارد است، گفت: حمایت و موافقت با وزیران، تا زمانی است که آنها با آرمان های انقلاب و نظام هماهنگ باشند.

میرتاج الدینی در ادامه به دفاع از کلیت کابینه پرداخت و به نطق صبح امروز علی مطهری در مخالفت با کابینه  پاسخ داد، وی گفت: برخلاف نظر آقای مطهری، فضای فرهنگی کشور در زمان دولت نهم دگرگون شد، نیروهای ارزشی و ولایتمدار در مجموعه دولت و بدنه آن در سطوح مختلف امکان بروز و ظهور پیدا کردند، ارتقای جهت گیری های ارزشی در دولت نهم و دهم روشن است، چرا باید علی مطهری بگوید به انحطاط فرهنگی افتاده ایم؟ ایشان از جاده انصاف خارج شده اند، من حاضرم در یک نشست جداگانه با ایشان مباحثه کنم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به کلیت نگاه کرد، ادبیات و رمان و داستان، تولیدات فرهنگی و قرآنی از جمله دستاوردهای این دولت است، آیا وزیر فرهنگ دولت نهم و دهم مانند وزیر فرهنگ دوره اصلاحات است؟ امروز هم دکتر حسینی 65 راهبرد فرهنگی برای تحقق فرهنگ انقلاب اسلامی دارد، در این  دولت دیگر بی اعتنایی و اهانت به مقدسات دیگر انجام نشد.

میرتاج الدینی گفت : مخالفین برنامه های دولت را به کلی گویی و کپی برداری از برنامه های نظام متهم کردند، منسجم بودن کابینه با سیاست های کلان نظام یک امتیاز است، مخالفان نباید انتظار داشته باشند که افرادی در کابینه باشند که با رئیس جمهور مخالف و ناهماهنگ باشند، اگر مخالفان محترم برنامه های وزیران را بررسی کنند متوجه خواهند شد که در این برنامه ها، راهکارهای رسیدن به سند چشم انداز وجود دارد.

نماینده مردم تبریز در پایان نطق خود  گفت: اساسی ترین نماد تحقق به عدالت اقتصادی در هدفمند کردن یارانه ها نهفته است، طرحی که دیگران شعار آن را دادند ولی دولت نهم آن را اجرایی کرده است، هیچ دولتی بعد از جنگ جرات نزدیک شدن و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها