فرمانده انتظامی استان تهران خبر داد:

کشف محموله 4تنی موادمخدر در کرج

سردار علیرضا اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر که قصد داشتند محموله بزرگ شامل 4 تن انواع مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان تهران قاچاق کنند، خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۱۹۳

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره جزییات این خبر گفت: درپی انهدام دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در اواخر سال گذشته ، ماموران مبارزه با موادمخدر استان تهران با ادامه پیگیری‌های اطلاعاتی پی بردند، اعضای باند دیگری با این دو باند ارتباط دارند که اقدام به قاچاق موادمخدر به استان تهران می‌کنند.

وی با اشاره به این که پلیس با انجام عملیات اطلاعاتی‌، افراد این باند را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار داد افزود: سرانجام مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند محموله‌ای سنگین را از مرزهای شرقی کشور به شهرهای استان تهران و پایتخت منتقل و در نقاط مورد نظر توزیع کنند.

سردار اکبرشاهی اظهار کرد: با مشخص شدن این موضوع، ماموران در ادامه تانکر حامل مواد مخدر را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و سرانجام به محض ورود محموله به حوزه استحفاظی استان تهران، طی یک اقدام غافلگیرانه ، خودروی تانکر را به همراه دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو که اسکورت محموله را برعهده داشتند متوقف کردند و بدون هیچگونه تیراندازی و درگیری سه سرنشین خودروهای موردنظر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از تانکر حامل موادمخدر، نزدیک به 4 تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، کراک و مرفین که به طرز ماهرانه‌ای در داخل بشکه های پلاستیکی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس استان تهران تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده از قاچاقچیان دستگیر شده ، اعتراف کردند که محموله مکشوفه را از یکی از استان‌های شرقی کشور قاچاق کرده و قصد داشتند با انتقال مواد به شهر ری، پس از تقسیم‌بندی در بسته بندی‌های کوچک، در شهرهای شمالی و غربی کشور توزیع کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 13 و نیم تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و با متلاشی شدن 43 باند بزرگ قاچاق، هشت هزار و 900 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به این‌که در سال گذشته کشفیات قابل توجهی در خصوص موادمخدر وجود داشت به طوری که این کشفیات از شاخص اعلامی ناجا بالاتر بوده است، افزود: در مدت پنج ماهه سال جاری، کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار اکبرشاهی در رابطه با حادثه شهرقدس شهریار که در جریان آن قاتلی 65 ساله در یک مجتمع مسکونی6 نفر را به قتل رساند و 11 نفر دیگر را نیزمجروح کرد، گفت:‌ با ادامه پیگیری‌ها، فردی که اقدام به فروش تیرهای جنگی به متهم کرده بود، نیز دستگیر شد و تحقیقات همچنان جهت دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها