2 مرد جوانی که با یک دستگاه خودرو ، زنان و مردان را در محله‌های مختلف کرج تعقیب و اقدام به کیف‌قاپی از آنها می‌کردند ، پس از دستگیری به 50 فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند.
کد خبر: ۲۷۶۰۸۳

به گزارش «جام‌جم» ، اوایل امسال زنی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی کرج رفت و از سرقت کیفش خبر داد.

زن شاکی در اظهاراتش به بازپرس صمدی گفت، پس از برداشت یک میلیون تومان از حساب بانکی‌ام، از بانک خارج شدم و هنگام بازگشت به خانه یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ به من نزدیک شد و در کمتر از 3 ثانیه، یکی از سرنشین‌های آن کیفم را قاپید. بعد خودرو بسرعت دور شد و من تعقیبش کردم اما بی‌‌نتیجه بود.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به اداره کیف‌قاپی آگاهی استان تهران ارسال شد. ماموران با اطلاعاتی که از زن شاکی به دست ‌آوردند، تحقیق برای یافتن 2 مرد کیف‌قاپ را آغاز کردند تا این که زنان و مردان دیگری به مرکز پلیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.

با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آمد، معلوم شد سارقان کیف‌قاپ 2 نفر هستند که با یک دستگاه خودروی پراید مشکی‌رنگ اقدام به سرقت اموال مردم بویژه زنان می‌کنند.

با مشخص شدن موضوع، پاتوق‌های احتمالی متهمان فراری زیرنظر گرفته شد تا عاقبت عصر چهارم شهریور امسال، زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرج تماس گرفت و بیان کرد، چند لحظه قبل هنگام عبور از خیابان در دام 2 مرد کیف‌قاپ گرفتار شده و آنها پس از سرقت کیفش با خودروی پرایدی مشکی‌رنگ از محله گوهردشت کرج فرار کرده‌اند که با پیگیری این تماس تلفنی دقایقی بعد 2 سارق کیف قاپ دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی به 50 فقره سرقت ا عتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها