سازمان‌دهندگان جشنواره فیلم سانتا باربارا با اهدای جایزه کرک داگلاس 2009 از کوئنتین تارانتینو برای جایگاه ویژه او در صنعت سینما تقدیر می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۶۰۷۶

ورایتی اعلام کرد: بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم سانتا باربارا چهار تا 14 فوریه 2010 برگزار می‌شود و بازیگر قدیمی سینما روز 22 اکتبر با حضور در یک مراسم شام شخصا جایزه کرک داگلاس را به تارانتینو اهدا می‌کند. این مراسم در بالتیمور فور سیزنز سانتا باربارا برگزار خواهد شد.

کوئنتین جروم تارانتینو فیلمساز 46 ساله آمریکایی که این روزها فیلم سینمایی "لعنتی‌های بی‌آبرو" را با موفقیت روی پرده سینماهای آمریکا و جهان دارد، سال 1994 با "داستان عامه‌پسند" نخل طلایی بهترین فیلم جشنواره کن را برد و نامزد دریافت هفت جایزه اسکار شد که در نهایت توانست اسکار بهترین فیلمنامه را همراه با راجر ایوری به دست آورد.

"سگ‌های انباری"، "جکی براون"، دو جلد "بیل را بکش" و "ضد مرگ" دیگر فیلم‌های تارانتینو در مقام کارگردان است که آخرین ساخته‌اش "لعنتی‌های بی‌آبرو" با بازی براد پیت و داستانی درباره جنگ جهانی دوم در جشنواره کن امسال جایزه بهترین بازیگر را برای کریستف والتس اتریشی به ارمغان آورد و در نخستین هفته اکران جهان 65 میلیون دلار فروخت.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها