طاهره آشیانی: آیا شما هم بیننده سریال «در چشم باد» هستید؟ اگر این سریال را دیده باشید حتما می‌دانید که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال «لیلی» است، همان کودک شیرین زبانی که مانند سایه «بیژن» را دنبال می‌کند و انیس و مونس اوست. لیلی از مادر و پدری تاجیک در شمال ایران متولد شده و به دلیل دوستی خانوادگی و همسن بودن با بیژن در کنار او بزرگ می‌شود. آن طور که مشخص است آنها در آینده و بزرگسالی تبدیل به عاشق و معشوقی بی‌بدیل خواهند شد.
کد خبر: ۲۷۵۸۵۰

می‌توان به تماشای سریال در چشم باد نشست و خود را به جای پدر و مادر واقعی بازیگران خردسال این سریال گذاشت و در دل گفت حالا آنها چه لذتی می‌برند از این که کودکان خود را در سریالی مهم می‌بینند! این کودکان که اکنون اینقدر خوب بازی می‌کنند در آینده حتما بازیگران توانایی خواهند شد،‌ اما این بازی ذهنی زیاد دوام نمی‌آورد، چون وقتی با یکی از عوامل سازنده سریال در چشم باد تماس می‌گیری تا نام بازیگر لیلی را از او بپرسی او به تو می‌گوید؛ اگر برای مصاحبه می‌خواهید سه‌چهارم سالی دیر تماس گرفته‌اید، تعجب می‌کنی و با خود می‌گویی شاید او همراه خانواده‌اش به خارج از کشور رفته است! اما این ذهنیت هم دیری نمی‌پاید چون از آن طرف خط به تو می‌گویند که لیلی همراه خانواده اش به سفر رفته است، آن هم سفری بی بازگشت! او دیگر هرگز در این دنیا نخواهد بود تا لیلی و نقش آفرینی ها و سرنوشت او را ببیند.

و تو آن وقت است که به یاد می‌آوری چند سال پیش خبری به ظاهر کوچک تو را غمگین کرد؛ خبر درگذشت «بیتا توکلی» بازیگر نقش لیلی در سریال در چشم باد که هنگام برگشت از مشهد مقدس همراه خانواده‌اش تصادف کردند و همگی جان باختند.

آن روز از شنیدن این خبر به اندازه امروز بهت زده نشدیم، چون هنوز پخش سریال در چشم باد آغاز نشده بود و بازی لیلی را ندیده بودیم. افسوس که لیلی پیش از این‌که زندگی مجنون‌وار خود را در کنار بیژن ببیند به دیاری رفته که بازگشتی در آن نیست. زنده یاد بیتا توکلی در 11 قسمت از سریال در چشم باد بازی دارد. بعد از آن نقش بزرگسالی او را هنر پیشه‌ای تاجیک به نام «ستاره آو» بازی می‌کند. لیلی در کنار بیژن روزهای تلخ و شیرینی را خواهد گذراند، اما دیگر بیتا توکلی نخواهد بود تا ببیند که بیژن با او و احساس او چه خواهد کرد... روحش شاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها