به قصد انتقام صورت گرفت

سرقت عکس‌های خصوصی دختر جوان

خواستگار مزاحم که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، با سرقت عکس خصوصی او و نصب آن در یکی از محله‌های تهران، اقدام به انتقام‌گیری از دختر جوان کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۶۸۴۱۲

به گزارش «جام‌جم»، اوایل اردیبهشت امسال، مردی به شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران رفت و اقدام به شکایت از مردی کرد که دخترش را ربوده بود.

شاکی در اظهاراتش به بازپرس یونسی گفت: از یک ماه قبل، مرد جوانی به عناوین مختلف برای دخترم و دیگر اعضای خانواده ایجاد مزاحمت می‌کرد، هربار که به وی اعتراض می‌کردیم، او مزاحمت‌هایش را بیشتر می‌کرد تا این که روز گذشته با زور و تهدید چاقو، دخترم را که قصد رفتن به منزل مادربزرگش را داشت، در خیابان ربود و با انتقال به خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران، یک روز او را به گروگان گرفت و هنگامی که یکی از اهالی محله، متوجه این گروگان‌گیری شده بود و قصد داشت موضوع را به پلیس اطلاع دهد، جوان شرور او را تهدید به مرگ کرد و پس از آن دخترم را کتک زده و با رها کردن در خیابان، متواری شده است.

پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل شد و در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و دختر جوان برای تحقیقات لازم به مرکز پلیس احضار شد و در تحقیقات پلیسی، گفته‌های پدرش را تایید کرد و با بیان این که مرد آدم‌ربا، امنیت جانی او و خانواده‌اش را در خطر انداخته است، از ماموران برای دستگیری وی کمک خواست.

تصویر خصوصی دختر جوان در خیابان پخش شده بود

با اطلاعاتی که ماموران از شاکیان به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد آدم‌ربا پرداختند و جستجو برای یافتن او ادامه یافت تا این که هفته گذشته، شاکی و دخترش بار دیگر به دادسرا رفتند و به بازپرس پرونده عنوان کردند که مرد مزاحم، علاوه بر ایجاد مزاحمت‌های متعدد، عکس شخصی دختر خانواده را به سرقت برده و با تکثیر این تصویر، آن را در دیوارهای مجتمع مسکونی منزل آنها، سراسر محله و حتی منزل مادربزرگ وی چسبانده و آبروی خانوادگی آنها را برده است.

با شکایت جدید آنها، ماموران به محل‌های نصب تصاویر دختر جوان عزیمت کردند و پی بردند که گفته‌های شاکی و پدرش صحت دارد.

سرقت عکس‌ها از کیف

با مشخص شدن این موضوع، ماموران به تحقیق دوباره از دختر شاکی پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: من در یک آرایشگاه زنانه کار می‌کنم. شهروز  متهم فراری  چندی پیش، هنگام مراجعه به محل کارم با سد کردن راهم تهدید کرد که اگر اجازه ندهم او به خواستگاری‌ام بیاید، ابتدا به صورتم اسید می‌پاشد و بعد خانواده‌ام را به قتل خواهد رساند. در این مدت، 160 بار پیام غیراخلاقی و تهدیدآمیز برایم ارسال می‌کرد تا مرا مجبور به ازدواج کند. سرانجام وقتی فهمید من و اعضای خانواده تسلیم خواسته‌های وی نمی‌شویم، کیف مرا که حاوی تصویر خصوصی‌ام بود، به سرقت برد. سپس متوجه شدم وی با تکثیر و نصب عکس‌ها در محله‌های خانه پدری و مادربزرگم، آبروی خانوادگیمان را برده است.

پیگیری ویژه

با توجه به حساسیت موضوع، پاتوق‌های احتمالی متهم به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که 2 روز قبل، شهروز در یکی از محله‌های جنوبی تهران شناسایی و هنگام خروج از خانه‌اش، از سوی ماموران کلانتری 117 جوادیه تهران دستگیر شد.

روز گذشته، با انتقال متهم به شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، وی مورد بازجویی قرار گرفت و ربودن دختر جوان را انکار کرد؛ ولی سرقت تصویر خصوصی دختر جوان و چسباندن آن در خیابان‌های شهر را پذیرفت.

انکار به آدم‌ربایی و اعتراف به سرقت تصویر خصوصی

شهروز  متهم  در ادامه اظهاراتش به بازپرس یونسی گفت: من در خیابان، دختر جوان را دیدم و به وی علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم هر طور شده او را مجبور کنم تا اجازه دهد به خواستگاری‌اش بروم؛ اما او نمی‌پذیرفت. تا این که وسوسه شدم از او انتقام بگیرم. بنابراین برای او پیامک‌های تهدیدآمیز و غیراخلاقی می‌فرستادم. وقتی این کارهایم به نتیجه نرسید، یک روز او را با چاقو در خیابان تهدید کردم و کیفش را به سرقت بردم و عکسش را از داخل آن برداشتم و بعد کیفش را به سوی دختر در خیابان پرتاب کردم و چند روز بعد، این تصویر را تکثیر و مقابل مجتمع محل سکونتش و خانه چند تن از همسایه‌ها و خانه مادربزرگ وی نصب کردم تا به این طریق، دختر مورد علاقه‌ام و خانواده‌اش را مجبور کنم تا اجازه ازدواج مرا با وی بدهند؛ اما او را به گروگان نگرفته‌ام.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس یونسی، رئیس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران روانه بازداشتگاه پلیس شد تا در ادامه تحقیقات، راز دیگر اتهامات خواستگار مزاحم برملا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها