در یک قدمی معامله 5 میلیارد تومانی

اعضای باند حرفه‌ای ناکام شدند

اعضای یک باند حرفه‌ای که با جعل سند مالکیت یک مجتمع مسکونی در شمال تهران ، قصد داشتند این ملک را به مبلغ 5 میلیارد تومان با فردی معامله کنند ، در یک قدمی معامله از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۱۶۳۸

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش گزارش مردمی در اختیار ماموران اداره 13 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت، مبنی بر این که 3 مرد با جعل سند مالکیت یک قطعه ملک در خیابان شریعتی تهران، قصد فروش آن را به مبلغ 5 میلیارد تومان دارند.

پس از این تماس، ماموران با هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 6 تهران تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند و صحت گفته‌‌های مرد تماس گیرنده، تایید شد.

در ادامه تحقیقات قضایی  پلیسی معلوم شد مردان جاعل قصد دارند 21 اردیبهشت ماه، با مراجعه به یکی از محضرخانه‌های تهران، یک قطعه ملک را با مردی معامله کنند و آن را بفروشند.

به این ترتیب، محضرخانه‌ای که قرار بود معامله در آن صورت گیرد، در یکی از محله‌های تهران شناسایی شد و ماموران اداره 13 پلیس آگاهی تهران با عزیمت به این محل، موفق به دستگیری 4 مرد در محضرخانه شدند. با انتقال متهمان به نام‌های امیر، فریبرز، کیوان و محمد، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به کلاهبرداری اعتراف کردند.

اعتراف به کلاهبرداری و جعل

یکی از متهمان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش، با مراجعه به چند مشاور املاک، متوجه شدم مالک یک مجتمع آپارتمانی 8 واحدی در خارج از کشور به سر می‌برد.

با شناسایی این ملک، ماجرا را با دوستانم و یک جاعل حرفه‌ای به نام آرش در میان گذاشتم، بعد با همکاری آنها، سند مالکیت را جعل کردیم و با چاپ آگهی فروش آن، قصد معامله با مردی را داشتیم و قرار بود از فروش ملک 5 میلیارد تومان ، به دست آوریم و آن را میان اعضای باند تقسیم کنیم که لو رفتیم و دستگیر شدیم.

به دنبال اعتراف متهم ، دیگر همدستان وی هم مورد بازجویی قرار گرفتند و به همکاری با وی اعتراف کردند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری آرش، جاعل حرفه‌ای که در رشته مهندسی تحصیل کرده بود ، تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

بنابراین، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها