پروژه سینمایی "ماموریت: غیر ممکن 4" که زمانی غیر ممکن به نظر می‌رسید، با توافق جی جی آبرامز و تام کروز برای اکران در سال 2011 آماده می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۴۸۶

هالیوود ریپورتر اعلام کرد: آبرامز سه سال پیش روی صندلی کارگردانی "ماموریت: غیر ممکن 3" نشست که با بازی کروز در اکران تابستان 2006 حدود 395 میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروخت. اما سه ماه پس از آغاز اکران این فیلم همکاری 14 ساله کروز با استودیو پارامونت به پایان رسید و ادامه "ماموریت: غیر ممکن" در هاله ابهام فرورفت.

دو قسمت اول این مجموعه به ترتیب 452 و 545 میلیون دلار در دنیا فروختند و به این ترتیب عملکرد کلی "ماموریت: غیر ممکن 3" یک ناامیدی نسبی بود. گرچه ابتدا به نظر می‌رسید مدیران پارامونت قصد دارند این مجموعه را با استفاده از ستاره‌ای جوانتر ادامه دهند، اما توافق اخیر آبرامز و کروز می‌تواند وجهی تازه به این ماجرا بدهد.

آبرامز و کروز در پشت صحنه "ماموریت: غیر ممکن 3"

از آبرامز این روزها فیلم سینمایی "سفر ستاره‌ای" روی پرده سینماهای جهان است که بدون داشتن ستاره‌ای سرشناس در شش هفته توانسته 335 میلیون دلار در بازار بین‌المللی بفروشد. در هر حال، این فیلمساز فعلا قصد ندارد روی صندلی کارگردانی "ماموریت: غیر ممکن 4" بنشیند و شاید تام کروز هم تصمیم بگیرد در نقش اتان هانت نقشی فرعی در فیلم داشته باشد.

اما نباید این نکته را هم نادیده گرفت که بازیگر سرشناس هالیوودی همچنان در دنیا ستاره‌ای محبوب است. در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد فیلم سینمایی "والکری" ساخته برایان سینگر با بازی او بتواند با وجود انبوه نقدهای منفی منتقدان عملکردی قابل قبول در گیشه داشته باشد، فیلم 200 میلیون دلار در دنیا فروخت.

هریسن فورد و بروس ویلیس دو ستاره پا به سن گذاشته هالیوودی در سال‌های اخیر با حضور در قسمت‌های چهارم مجموعه‌های "ایندیانا جونز" و "جان‌سخت" نشان دادند می‌توان در سنین 70 و 70 سال هم نقش‌های اکشن بازی کرد. اما تام کروز فقط 46 سال سن دارد و تصور اینکه او نتواند از پس نقش اتان هانت "ماموریت: غیر ممکن 4" برآید، کمی دور از ذهن است.

آبرامز این روزها مشغول کار روی دنباله "سفر ستاره‌ای" است که برای پخش در سال 2011 آماده می‌شود. ضمن اینکه تولید پروژه "افتخار صبح" را هم با بازی فورد، ریچل مک‌آدامز و دایان کیتن در برنامه دارد. کروز هم به احتمال زیاد در فیلم جدید دیود کراننبرگ که یک تریلر اکشن است با دنزل واشینگتن همبازی خواهد بود.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها