جام‌جم: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ژاپن پس از قهرمانی ایران در آسیا گفت: با حضور ایرانی‌ها حرف خاصی برای گفتن نداشتیم. میتسو سورا ساتو افزود: به قصد آمادگی برای حضور در رقابت‌های جهانی دانمارک در مسابقات آسیایی حضور داشتیم و هدف ما موفقیت در این رقابت‌هاست. تیم ایران نیز با یک تیم جوان در این رقابت‌ها حاضر شده بود، اما کشتی‌گیران جوان ایرانی بسیار خوب حاضر شدند و با حضور آنها، ما دیگر حرفی برای گفتن نداشتیم.
کد خبر: ۲۵۱۸۸۹

آماده‌باش وزنه‌برداران پیشکسوت

جام‌جم: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور (انتخابی تیم ملی اعزامی به المپیک پیشکسوتان سیدنی) طی روزهای 21 تا 24 اردیبهشت ماه جاری در شهر اصفهان برگزار خواهد شد. جهت شرکت در این دوره از پیکارها، وزنه‌بردارانی از 24 استان اعلام آمادگی کردند.

فعالیت 120 ورزشکار جانباز و معلول در رشته باستانی

جام‌جم: ‌مسوول انجمن باستانی جانبازان و معلولان گفت: در حال حاضر، 120 ورزشکار جانباز و معلول از کل کشور در رشته باستانی فعالیت دارند. به گفته مسعود امامی، از 120 ورزشکاری که در این رشته فعالیت دارند، استان‌های تهران، اصفهان و کرمانشاه بیشترین ورزشکاران این رشته را شامل می‌شوند.

هادی ساعی در جمع ورزشی سایپا

جام‌جم: هادی ساعی به عضویت هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی سایپا درآمد تا جمع ورزشی‌های این هیات کامل شود. علاوه بر حمید سجادی که به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند، علی دایی و حسین رضازاده نیز عضو پیشین هیات مدیره باشگاه سایپا هستند تا حالا با اضافه شدن هادی ساعی جمع آنان کامل شود. ساعی حکم عضویت در هیات مدیره را از مهرداد بذرپاش، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دریافت کرد.

برترین تیراندازان زن کشور در رشته تراپ

ایسنا: در نخستین روز از مرحله‌ دوم انتخابی تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی در بخش زنان، سپیده سیرانی با 79‌امتیاز در سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد و معصومه عامری با 74 امتیاز و نرگس رنجبر با 73 امتیاز دوم و سوم شدند. بهاره جهاندار، تیرانداز 15 ساله‌ نیز موفق شد با 69 امتیاز به عنوان چهارمی دست پیدا کند. پس از پایان مسابقات تراپ بانوان در رده بزرگسالان قرار است پس از بحث و بررسی عملکرد این تیراندازان در کمیته‌ فنی در کنار سیرانی و جهاندار، تیرانداز جوان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها یکی از میان عامری و رنجبر به عنوان نفر سوم در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

داوران هندبال ایران در برزخ

فارس: فدراسیون جهانی هندبال در حالی اسامی داوران مسابقات جوانان و نوجوانان را اعلام کرد که نام هیچ داور ایرانی در بین آنها نیست. 14 تیم داوری برای سومین دوره‌ مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان که از 29 تیر ماه تا 9 مرداد ماه در تونس برگزار می‌شود، معرفی شدند. در هیچ کدام از فهرست‌های اعلام شده، نامی از داوران ایرانی دیده نمی‌شود؛ این در حالی است که محسن کرباسچی و مجید کلاهدوزان 2 داور ایرانی هستند که در المپیک 2008 پکن و قهرمانی 2009 جهان در کرواسی قضاوت کرده بودند. آنها یکی از بخت‌های قضاوت در این رقابت‌ها محسوب می‌شدند؛ اما مورد تایید فدراسیون جهانی هندبال قرار نگرفتند.

صعود چشمگیر نمایندگان پینگ‌پنگ ایران

مهر: سایت فدراسیون بین‌المللی تنیس روی میز (ITTF) رنکینگ ماه می سال 2009 پینگ‌پنگ‌بازان جهان را اعلام کرد که با صعود چشمگیر نمایندگان کشورمان همراه بود.

محمدرضا اخلاق‌پسند به دنبال صعود از مرحله مقدماتی مسابقات جهانی یوکوهاما و پیروزی با ارزش مقابل حریف آرژانتینی 29 پله در رده‌بندی فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ ارتقا یافت. وی موفق شد 39 امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کند و در رده 281 جهان جای بگیرد. مهران احدی، کاپیتان تیم ملی کشورمان که بازی‌های درخشانی در یوکوهاما به نمایش گذاشت، با 31 پله ارتقا، در مکان 287 جهان جای گرفت. احدی موفق شد 46 امتیاز نیز به جمع امتیازات خود اضافه کند.

نوشاد عالمیان، ملی‌پوش جوان کشورمان نیز با 31 پله صعود از رده 415 در مکان 238 جای گرفت.

سجاد مرادی از گرند پری دوحه کنار کشید

ایسنا: در حالی که قرار بود سجاد مرادی، نفر نهم دوی 800 متر بازی‌های المپیک پکن و قهرمان و رکورددار دوهای نیمه استقامت ایران در رقابت‌های سوپر گرندپری دوحه شرکت کند، به دلیل مصدومیت از حضور در این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

وی در این ارتباط به ایسنا گفت: مصدومیت کشاله ران راستم چندان جدی نیست، اما می‌ترسیدم که در جریان آن رقابت سخت دچار آسیب شوم و برای همین از حضور در دوحه کناره‌گیری کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها