گروه رسانه: چند فیلم و مجموعه، پس از اتمام مراحل دوبله بزودی از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهند شد. «دوران کهن» که با سرپرستی فریبا شاهین‌مقدم دوبله می‌شود درباره موجوداتی است که از دوران ماقبل تاریخ به زمان حال می‌آیند و حوادثی را به وجود می‌آورند. چند دانشمند می‌کوشند آنها را به زمان خود بازگردانند. شروین قطعه‌ای (کانز)‌، علیرضا باشکندی (کانر)‌، مهین برزویی (کلودیا)‌، مریم شیرزاد (ابی)‌، کسری کیانی (استیون)‌، عباس نباتی (لستر)‌، شایان شام‌بیاتی (رای)‌، علی منانی، علی محمد اشک بوس، شراره حضرتی و زهرا سوهانی دوبلورهای این اثر هستند که از شبکه 4 پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۱۱۳

«در انتظار گودو» براساس یکی از نمایشنامه‌های ساموئل بکت نوشته شده و درباره 2 مرد است که در بیابان منتظر ناجی خود هستند.

ایرج رضایی و منوچهر اسماعیلی دوبلورهای اصلی این فیلم هستند که از برنامه سینما اقتباس پخش خواهد شد.

«گوژپشت» درباره 2 مرد  یکی اشراف‌زاده و دیگری جنگجو  است که در مدت کوتاهی با یکدیگر دوست می‌شوند. برادرزاده مرد اشراف‌زاده که می‌خواهد میراث وی را تصاحب کند، طی یک درگیری او را می‌کشد. مرد جنگجو فرزند دوستش را بزرگ می‌کند و این بچه به دختری جنگجو تبدیل می‌شود.

تعدادی از گویندگان این فیلم که از شبکه 4 پخش خواهد شد عبارتند از: شروین قطعه‌ای (دونور)‌، کیکاووس یاکیده، مهرداد ارمغان، سهیلا گلستانی، امیر عطرچی، تورج نصر، ولی مومنی، ابراهیم شفیعی، صغری سادات هاشمی، محبت‌ دارآفرین، میثم نیک‌نام و ایرج رضایی.

ماجراهای «وندی عزیز» در شهرکی می‌گذرد که ساکنانش کارگر معدن هستند. پسر جوانی به نام دیک که علاقه‌ای به کار در معدن ندارد، همراه با تعدادی از دوستانش گروهی را تشکیل می‌دهد که اعضای آن اهداف صلح‌‌طلبانه دارند، اما بر اثر وقوع حوادثی، همگی بزهکار می‌شوند.

تعدادی از دوبلورهایی که با سرپرستی حمیدرضا آشتیانی‌پور در این فیلم گویندگی کرده‌اند، عبارتند از: افشین زی‌نوزی (دیک)‌، امیرمحمد صمصامی (استیو)‌، شایسته تاج‌بخش (سوزان)‌، سعید مقدم‌منش (سباستین)‌، سعید شیخ‌زاده (فردی)‌، شروین قطعه‌ای (هیویی)‌، اکبر منانی، زویا خلیل‌آذر (کلارا)‌، ناصر احمدی (مارشال واکر)‌، بیژن علی‌محمدی (پدر میک)‌، نیلوفر حدادی و حمیدرضا رضایی آشتیانی‌پور نیز گویندگی نقش کراگزبی را برعهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها