5 فیلم با سرپرستی ایرج سنجری و امیرمحمد صمصامی برای شبکه‌های مختلف سیما دوبله شد. فیلم‌هایی که سنجری دوبله کرده عبارتند از: «طلا جایی است که پیدایش کنی» با گویندگی منوچهر اسماعیلی به جای مردی کشاورز به نام فریس که از جمله زمینداران بزرگ یکی از مناطق آمریکاست. وی همراه با تعدادی از کشاورزان از صاحبان معادن طلا به دلیل نابود کردن زمین‌های کشاورزی شکایت می‌کند و دادگاه در نهایت به نفع آنها رای می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۱۴۲۸

زهره شکوفنده (اولیویا دهاویلند)‌، عباس نباتی (تیم هولت)‌، منوچهر والی‌زاده، جواد پزشکیان، شهروز ملک‌آرایی، محمود فاطمی، اکبر منانی، اصغر افضلی، مهدی آرین‌نژاد، مازیار بازیاران، محمدعلی دیباج، کامران گرایی، ناصر خاوری و پرویز بهرام نیز در دوبله این فیلم کلاسیک حضور داشته‌اند.

«کلک جزیره سنگی» درباره سفر 4 نفر است که می‌خواهند علت به وجود آمدن یک شبه‌جزیره را بیابند.

منوچهر اسماعیلی (پدرو)‌، زهره شکوفنده (جوانا)‌، کیکاووس یاکیده (یواکیم)‌، فریبا رمضان‌پور (ماریا)‌، اردشیر منظم (خوزه)‌ و اکبر میرطاهری از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.

«کنترل»   اولین ساخته نیمرود آنتال  درباره قتل‌هایی است که در متروی شهر بوداپست اتفاق می‌افتد. تعدادی از دوبلورهای این فیلم مجاری که از شبکه تهران پخش خواهد شد عبارتند از: اکبر منانی (پروفسور)‌، کسری کیانی (بولشو)‌، ناصر نظامی‌(کا)‌، میرطاهر مظلومی (بلا)‌، اردشیر منظم (لایسل)‌، بهروز علی‌‌محمدی (تیبو)‌، علی منانی (موکی)‌، تورج نصر و محمد عبادی.

«هالک شگفت‌انگیز» ادامه فیلم موفق «هالک» است. دکتر بروس بنر به حالت عادی بازگشته، اما حوادثی او را مجبور می‌کند که دوباره به شکل غول‌سبز رنگ در بیاید.

منوچهر والی‌زاده (ادوارد نورتون/ دکتر بنر)‌، مریم شیرزاد (لیو تایلر/ بتی)‌، کسری کیانی (تیم راث/ بلانسکی)‌، حسین عرفانی (ویلیام هارت/ ژنرال)‌، جواد پزشکیان، امیرمحمد صمصامی، شهروز ملک‌آرایی، ابوالقاسم محمد‌طاهر، کوروش فهیمی، علیرضا شایگان، شایان شام‌بیاتی، آرزو روشناس و نازنین یاری از جمله گویندگان این فیلم هستند.

فیلم‌هایی که صمصامی دوبله می‌کند، عبارتند از «بازگشت» درباره ماموری به نام تری نونان که پس از 10 سال به محله سابق خود در شهر نیویورک باز می‌گردد، با بازی شان‌پن و گویندگی منوچهر والی‌زاده.

او می‌خواهد به یکی از گروه‌های تبهکاری نفوذ کند، اما آشنایی مجددش با کاتلین‌ ماجراهایی را برای او پدید می‌آورد.  شروین قطعه‌ای (گری اولدمن)‌، بهرام زند (ادهریس) و زهره شکوفنده (رابین رایت‌بن)‌ نیز در دوبله این فیلم حضور دارند.

محمد کلا‌نتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها