مردی چینی که دزد کیف پولش را در ایستگاه قطار دزدیده بودند برای رسیدن به خانه 34 روز پیاده روی کرد.این مرد 30 ساله مسافت 800 کیلومتر را از 3 فوریه تا 9 مارس از پکن تا ژنگژوآ پیاده روی کرد تا بتواند برای «جشن بهاره» پیش خانواده اش باشد.
کد خبر: ۲۴۰۵۱۹

به گزارش شین هوا ، جشن فصل بهار که یکی از مهم ترین جشن هایی است که هر ساله در کشور چین برگزار می شود،‌  فرصتی مناسب برای اهالی خانواده است که دور هم جمع شوند. برای چینی خیلی مهم است که حتما در این جشن کنار خانواده خود باشند.

آقای «لی» با 2 هزار یوآن پول سفر خود را آغاز کرد ولی قبل از اینکه بلیط قطار بخرد، دزد کیف پولش را زد و علاوه بر پول کارت اعتباری و تلفن همراهش را نیز به سرقت برد. او به پلیس خبر داد ولی دزد پیدا نشد.

پلیس برای مرد مال باخته بلیطی به مقصد پکن تهیه کرد و او 2 فوریه به پکن رسید و بعد از آن چون هیچ پولی نداشت تصمیم گرفت پای پیاده به سفرش ادامه دهد.

او در تمام مدت سفرش برای تامین پول غذا بطری های آب معدنی را جمع می کرد و می فروخت و از آنجایی که فقط یک پتو همراه خود داشت،‌ روزها می خوابید و شب ها که هوا سردتر بود با سرعت پیاده روی می کرد تا گرم شود.

او بالاخره 9 مارس به شهر «ژنگژوآ» رسید و به طور اتفاقی با یک راننده اتوبوس برخورد کرد و راننده بعد از شنیدن سرگذشت سفرش مجانی او را به در خانه اش رساند و توانست برای جشن بهاره پیش مادر 70 ساله اش باشد.   

 گروه ترجمه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها