تیم بسکتبال صنام در حالی خود را برای مسابقات غرب آسیا آماده می کند که 6بازیکن خود را از دست داده است . مصطفی هاشمی ، مربی این تیم در گفتگویی به خبرنگار ما گفت
کد خبر: ۲۳۸۴۹
: تمریناتمان به طور مرتب در حال انجام است و تیم در حال بدنسازی است . وی اضافه کرد: تنها مشکلی که داریم ، نداشتن سنتر است که سخت به دنبال جذب یک بازیکن برجسته اروپایی هستیم . هاشمی گفت : بهزاد افرادی از تیم ما جدا شده و به تیم دیگری رفته است . کرم احمدیان هم باصبا باتری به توافق رسیده است ، جدای از آنها احمد سعیدی ، آراز گل محمدی و محمدرضا خلیلی هم از صنام جدا شده اند ، ضمن این که امید وطنی هم کمک مربی من شده است و در واقع من بجز محمود خسروی ، بازیکنی در اختیار ندارم . هاشمی با تکذیب حضور علیرضا هنردوست سانتر ملی پوش تیم ایران نارا در تمرینات صنام خاطرنشان کرد: می خواستیم به صورت کمکی از این بازیکن استفاده کنیم اما نه ایران نارا اجازه این کار را داد و نه هنردوست با ما تمرین کرد. فقط جلال حسامی با ما تمرین می کند که هنوز رضایتنامه اش را نگرفته است . هاشمی در پاسخ به این پرسش که در مدت کوتاه باقی مانده به شروع مسابقات آیا امکان در اختیار گرفتن بازیکن خارجی وجود دارد یا نه گفت : ما از شب عید به دنبال این کار هستیم ، اما به خاطر شرایط بد منطقه نتوانستیم . از طرفی بازیکنان خوب اروپایی هنوز درگیر بازیهای پلی اف باشگاه های خود هستند و برای ما بدترین زمان است خود من هم نمی دانم چکار کنم . مربی تیم صنام درباره شایعه کناره گیری از بازیهای غرب آسیا توضیح داد: این مطلب صحت ندارد و ما حتما شرکت می کنیم حتی من شخصا از نناد ترایکویچ خواسته ام که در سفرش به صربستان برای ما یک بازیکن پست 5 پیدا کند.

صبا باتری با اندیشه قهرمانی می آید

تیم بسکتبال صباباتری که سال گذشته نایب قهرمانی جام حذفی باشگاه های تهران را به دست آورد، امسال برای حضور در لیگ فعالیت گسترده ای را شروع کرده است . این تیم با جذب کرم احمدیان و بهزاد افرادی از تیم صنام ، به نظر می رسد سیاست بعضی تیمهای نامی را در پیش گرفته است ؛ اما شاهین طبع سرمربی این تیم با رد این موضوع می گوید: ما اگر بازیکنی می گیریم ، در مقابل چند بازیکن دیگر را آزاد می کنیم ضمن این که من جوانگرایی می کنم . شاهین طبع اضافه کرد: امسال نوید عشقی ، افشین آریاجو و رضا لطفی را هم جذب کرده ایم و حواسم هست که علاوه بر بازیکنان جوان ، از بازیکنان باتجربه ای هم استفاده کنیم ؛ چرا که مسابقات بزرگ بازیکنانی می خواهد که اعتماد به نفس و روحیه قهرمانی داشته باشند. او درباره استخدام یار خارجی گفت : اگر یار خوب پیدا کردیم ؛ حتما استخدام می کنیم ؛ اما من عقیده دارم که بعضی بازیکنان داخلی از خارجی ها هم بهترند. یادآور می شود، صباباتری این فصل حشمت ایوبی و بابک مرادی را آزاد کرده است ، این در حالی است که چند بازیکن دیگر هم در فهرست فروش این تیم قرار دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها