3 متهم به جعل اسناد و کلاهبرداری با جعل سند یک زمین آن را به یک خریدار 4 میلیارد تومان فروختند.
کد خبر: ۲۳۸۲۳۷

به گزارش فارس،‌ چندی قبل کارآگاهان پلیس آگاهی از طریق مراجعه یک مالباخته در جریان یک پرونده بزرگ کلاهبرداری قرار گرفتند.

شاکی پرونده در گفت‌وگو با کارآگاهان پلیس عنوان کرد چند کلاهبردار ملکی به وسعت 16 هکتار که متعلق به وی است را با جعل اسناد مربوط به آن به مبلغ 4 میلیارد تومان به شخص دیگری فروخته‌اند.

با دریافت این اطلاعات کارآگاهان پلیس با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شدند و در اولین گام با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و با توجه به این که احتمالاً متهم از نام جعلی استفاده کرده است، سعی در شناسایی هویت واقعی کلاهبردار کردند.

با تحقیقات گسترده و ردیابی فعالیت‌های کلاهبردار و افرادی که به هر شکل با او در ارتباط بودند کارآگاهان پلیس متوجه شدند مجرمان تحت تعقیب از کلاهبرداران حرفه‌ای بوده و با معرفی خود به عنوان مالک چندین هکتار زمین در نقاط مختلف و با نشان دادن اسناد جعلی اقدام به فریب افراد و فروش زمین‌های دیگران می‌کنند، با تعقیب سایه به سایه متهمان که هویت واقعی آنان برای کارآگاهان آشکار شده بود، جرمشان اثبات و سه متهم در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتادند و در بازجویی‌ها به فروش زمین با اسناد جعلی اعتراف کردند.

کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه این افراد تعداد زیادی مدارک جعلی شامل اسناد مالکیت زمین‌های اطراف شهرک راه‌آهن و دیگر مناطق تهران را به همراه شناسنامه‌های مختلف کشف کردند و پس از تکمیل پرونده با صدور قرار روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها