گروه رسانه: فیلم ژاپنی «مسافران فضا» برای برنامه سینما 4دوبله شد. ماجراهای این فیلم درباره 3 جوان است که در یتیم‌خانه بزرگ شده‌اند و آنها تصمیم می‌گیرند برای پولدار شدن به یک بانک دستبرد بزنند. هنگامی که به بانک می‌روند، بر اثر حادثه‌ای در خزانه حبس می‌شوند و اتفاقاتی برایشان روی می‌دهد.
کد خبر: ۲۳۰۰۵۳

تعدادی از دوبلورهای این فیلم که محصول سال 2000 است، عبارتند از: سعید شیخ‌زاده(تامو)‌، علی منانی (ماکوتو)‌، مجتبی فتح‌الهی (شیمیزو)‌، مریم رادپور (میدوری)‌، تورج نصر (کوروساوا)‌، سعید مظهری، افسانه پوستی، مهرداد ارمغان، حسن کاخی، حسین حاتمی، مهناز آبادیان، محمد یاراحمدی، علی‌اصغر رضایی‌نیک، حسین نورعلی، الهام چارانی، فرهاد محمدی، مهسا شرافت، بتسابه کاظمی، هادی جلیلی، حسین سرآبادانی، علی عابدی، حسین برقی، عالیه سادات‌جعفری و نازنین یاری.

همچنین فیلم «هیچی» نیز برای تلویزیون دوبله شد.

ماجرای این فیلم درباره 2 دوست به نام‌های اندرو و دیو است که با یکدیگر زندگی می‌کنند. اندرو در یک دفتر خدمات مسافرتی کار می‌کند و دیو نیز کارمند اداره‌ای است که وضعیت مناسبی در آن ندارد. یک روز آنها  متوجه می‌شوند که بجز خانه‌هایشان تمام چیزهای موجود در شهر، ناپدید شده است و ....

سعید مظفری (دیو)‌، وحید منوچهری (اندرو)‌، احمد رسول‌زاده (راوی)‌، شایسته تاج‌بخش (سارا)‌، ناهید امیریان، حسن کاخی، رضا آفتابی و محمد یاراحمدی از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها