نتایج انتخابات نظام پزشکی

شهاب‌الدین صدر اول،مصطفی‌معین دوم

نتایج پنجمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی در تهران با شرکت بیش از 10هزار رای دهنده از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات این سازمان اعلام شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۶

احمد نجابت رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی امروز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در تهران شهاب الدین صدر با 2718 رای اول و مصطفی معین با 2358 رای دوم شدند.

وی اظهار داشت: بعد از آن به ترتیب علیرضا زالی با 2219 رای، محمدرضا نوروزی با 1959 رای، خلیل علیزاده با 1796 رای، حسن هویدا با 1717 رای، محمد حسین بدخش با 1553 رای، تقی نوربخش با 1321رای، محمد مهدی حفیظی با 1280 رای و شاهرخ خوش سیرت با 1227 رای به عنوان 10 نفر منتخب گروه پزشکی در تهران انتخاب شدند.

نجابت ادامه داد:در گروه علوم آزمایشگاهی محمد صاحب الزمانی و از بین داروسازان احمد شیبانی و عباس کبریایی زاده و در گروه مامایی نیز ناهید خداکرمی انتخاب شدند.

وی افزود: در گروه دندانپزشکان محمد بیات و علی یزدانی و در گروه لیسانسه های پروانه دار نیز اسماعیل "ابراهیمی تکامجانی" انتخاب شدند.

نجابت گفت : معترضان به نتایج آرا انتخابات روز گذشته ،دو روز فرصت دارند که در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی رسماً اعتراض خود را اعلام کرده تا مورد بررسی قرار گیرد.

پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی روز گذشته- جمعه - به طور همزمان در 180شهر در سراسر کشور برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها