برای حضور در میادین بین‌المللی؛

لباس ویژه بانوان مسلمان والیبال ساحلی طراحی شد

خانم «ریتا سوبوهو» رئیس اندونزیایی کمیته والیبال ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) از طراحی لباس ویژه این رشته برای بانوان مسلمان جهت حضور در تورنمنت‌های معتبر بین المللی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۲

به گزارش مهر ، لباس ویژه بانوان مسلمان ساحلی باز با ایجاد پوشش و مناسب و حجاب کامل این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند در میادین بین‌المللی مختلف با حریفان خود رقابت کنند.

رئیس کمیته والیبال ساحلی کنفدارسیون والیبال آسیا (AVC) در نشست سالیانه اعضای این کمیته با اعلام این خبر تاکید کرد: مراحل طراحی اولیه این پوشش به پایان رسیده است. اکنون درحال سپری کردن مراحل لازم برای کسب مجوز نهایی آن از سوی مسئولان بلندپایه AVC هستیم.

وی تاکید کرد: پس از تائید نهایی نمونه یا الگوی لباس مورد نظر در اختیار تمام کشورهای مسلمان عضو کنفدراسیون والیبال آسیا قرار می گیرد تا با استفاده از آن بتوانند در میادین مختلف شرکت کنند.

ریتا سوبوهو خاطرنشان کرد: بانوان مسلمان فعال در رشته والیبال ساحلی می توانند در سال 2013 و در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی که در کشور اندونزی برگزار می شود رقابتی نزدیک با دیگر کشورها داشته باشند.

احمد خجسته رئیس کمیته والیبال ساحلی کشورمان که برای شرکت در اجلاس سالیانه کمیته والیبال ساحلی AVC عازم جاکارتا شده بود، ضمن تائید مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: این درحالیست که پیش از این ایران به دلیل اجباری بودن حضور همزمان نمایندگان مرد و زن هر کشور در تورنمنت‌های بین المللی از اعزام نماینده به محل برگزاری بازی‌ها خودداری می کرد. اما استفاده از لباس فوق این امکان را می دهد که در میادین برون مرزی حضور پررنگتری داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها