زن سالخورده‌ای که به بهانه فریب رانندگان در امر ازدواج، با تبانی دختر و پسرش از آنها اخاذی می‌کرد ، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۲۲۸۸۴۵
هاشمیان، دادیار شعبه یکم دادسرای جنایی تهران با اشاره به خبر دستگیری یک زن سالخورده به «جام‌جم» گفت: چندی پیش مرد راننده‌ای به دادسرا مراجعه و از 3 زن و مرد به اتهام اخاذی شکایت کرد و گفت: در خیابان کمیل، زن سالخورده‌ای به عنوان مسافر سوار خودرویم شد و در میانه راه پس از گفتگو با من وقتی پی برد من مجردم، ادعا کرد که دختر یکی از اقوامش ازدواج نکرده و اگر تمایل داشته باشم، می‌تواند مقدمات آشنایی ما 2 نفر را فراهم کند که پذیرفتم و روز بعد در یکی از پارک‌های تهران با دختر جوان ملاقات کردم و قرار شد هفته بعد هم او را ببینم و 50‌هزار تومان هم به زن سالخورده پرداخت کردم.

روز بعد هنگام عبور از یکی از محله‌های تهران، مردی به عنوان مسافر سوار خودرویم شد و گفت مامورا نتظامی است و از ملاقات من با دختر جوانی اطلاع دارد و اگر مبلغ 100 هزار تومان به وی نپردازم، مرا دستگیر و به مرکز پلیس منتقل می‌کند. بناچار پول را به وی پرداخت کردم و دیگر از زن سالخورده و زن و مرد دیگر خبری نشد، گمان بردم آنها با همدستی هم مبادرت به اخاذی کرده‌اند. به دنبال این شکایت زن سالخورده دستگیر و به طعمه قرار دادن دختر خود با همدستی پسرش برای  اخاذی از مردم اعتراف کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها