مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از آغاز بیست و هفتمین دوره این رویداد بین‌المللی از یازدهم بهمن‌ماه با توجه به تفکیک جشنواره به دو بخش بین‌الملل و سینمای ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۴۲۶

حبیب ایل‌بیگی درباره زمان آغاز جشنواره فیلم فجر امسال به خبرگزاری مهر گفت: بیست و هفتمین دوره جشنواره از روز یازدهم بهمن همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) فعالیت خود را آغاز می‌کند. از صبح این روز نمایش فیلم‌های بخش بین‌الملل آغاز و همان شب مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

به این ترتیب روزهای نمایش فیلم‌های ایرانی دو روز بیشتر از مدت زمان نمایش فیلم‌های خارجی خواهد بود تا فرصتی بیشتر برای اکران آثار ایرانی فراهم باشد. فیلم‌های ایرانی جشنواره امسال هفت روز روی پرده می‌روند.

در بخش بین‌الملل بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر هفت فیلم ایرانی حضور خواهند داشت. ایل‌بیگی در این زمینه گفت: سه فیلم در بخش بین‌الملل، دو فیلم در بخش معناگرا و دو فیلم در بخش سینمای آسیا رقابت می‌کنند.

وی در پایان گفت: هنگام نمایش فیلم‌های ایرانی بخش بین‌الملل در سینمای رسانه‌ها آثار را همزمان در دو سالن به نمایش می‌گذاریم تا تعداد بیشتری آنها را ببینند. با توجه به تعداد فیلم‌های ایرانی بخش بین‌الملل روزانه یکی دو فیلم در میان آثار خارجی اکران می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها