گروه اقتصاد: معاون وزیر بازرگانی گفت: با توجه به تداوم کاهش قیمت‌ها در بازار جهانی، به نظر می‌رسد که روند کاهشی قیمت کالاها سرعت گیرد. به گزارش مهر، محمدصادق مفتح در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در جمع خبرنگاران گفت: ‌روند کاهشی قیمت‌ها از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی دقیق در حال انجام است، این در حالی است که با توجه به تداوم کاهش قیمت‌ها در بازارهای جهانی به نظر می‌رسد که روند کاهشی قیمت‌ها شتاب بیشتری به خود گیرد.
کد خبر: ۲۲۷۵۱۲

این اظهارات معاون وزیر بازرگانی در حالی مطرح می‌شود که کاهش قیمت کالاهای سرمایه‌ای و مصرفی در مواردی انگشت‌شمار هنوز در بازارهای مختلف ملموس نیست.

معاون وزیر بازرگانی افزود: هم‌اکنون صد درصد نیاز میوه کشور برای ایام پایانی سال از طریق ذخیره منابع داخلی تامین می‌شود و بر همین اساس نیز به نظر می‌رسد برخی استان‌ها از جمله مازندران از انحصار مرکبات خارج شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون میوه مورد نیاز در استان‌های مازندران، کرمان و هرمزگان ذخیره‌سازی شده، این در حالی است که ذخیره‌سازی میوه شب عید از محل واردات صورت نمی‌گیرد، البته دولت نیز دخالتی در امر واردات ندارد و این واردات توسط تشکل‌ها و تولیدکنندگان داخلی انجام می‌پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها