جام‌جم آنلاین: دادگاهی در اکراین جنایتکاری را به اتهام قتل و هتک حرمت حدود 40 دختر و زن جوان در طول 25 سال خدمت در پلیس این کشور به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش بی.بی.سی، در محاکمه این جنایتکار به نام «سرهی تکاچ» در دنی پرو پتروفسک در شرق اکراین، وی ادعا کرد در 25 سال گذشته100 نفر را کشته و او جانوری است که مستحق مجازات اعدام است.
کد خبر: ۲۲۶۴۹۴

او که مامور پلیس است، دختران 8 تا 18 ساله را خفه می‌کرد و سپس اجسادشان را مورد تعرض قرار می‌داد. در طول سال‌ها 10 فرد بی‌گناه برای جنایات این فرد، زندانی شدند. او در دادگاه گفت: به علت آموزش‌های پلیسی بود که می‌توانست ناشناس باقی بماند.

با توجه به نوع رفتاری که این پلیس خطرناک داشته است، احتمالا یک گروه، بررسی خود را در ارتباط با قتل 100 زن و دختر و هتک‌حرمت آغاز خواهند کرد.

خبر مربوط به پلیس تبهکار اکراین مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

32 کشته در انفجار مواد منفجره در چین

جام‌جم آنلاین: انفجار مواد آتش‌زا در چین با سقوط آسانسور یک ساختمان در حال ساخت همراه بودکه 32 نفر را به کام مرگ کشید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، انفجار مهیب مواد آتش‌زا در یک خانه در مرکز ایالت هنان چین، پلیس و آتش‌نشانان را به آنجا کشاند.

در پی این حادثه که روستای «دوگان چنگ» را لرزاند، یک آسانسور در ساختمان نیمه‌ساز سقوط کرد و 17 نفر جان خود را از دست دادند. همچنین براثر این انفجار مرگبار، 10 خانه روستایی ویران شد و 15 نفر دیگر نیز کشته شدند.

شواهد نشان می‌دهد نگهداری غیرقانونی مواد آتش‌زا در انبار خانه یکی از روستاییان، علت حادثه بوده است.

پسر 5 ساله برادر 7 ساله‌اش را کشت

جام‌جم آنلاین: پسر بچه‌ای 5 ساله در منطقه ادمونتون کانادا، برادر 7 ساله‌اش را با چاقو به قتل رساند.

به گزارش رویترز، سخنگوی اورژانس منطقه ادمونتون در آلبرتای کانادا اعلام کرد: پسربچه‌ای 7 ساله از سوی برادر5 ساله‌اش، از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و براثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

این در حالی است که براساس قوانین قضایی کشور کانادا، کودکان به اتهام قتل، مجرم شناخته نشده و مجازات نیز نمی‌شوند.

گزارش‌های رسانه‌های دولتی کانادا حاکی است که والدین این دو کودک از کردهای عراق هستند که 15سال پیش به عنوان مهاجر به این کشور آمده‌اند.

گربه مومیایی در چمدان مرد مسافر

جام‌جم آنلاین: یک مرد استرالیایی  در حالی که قصد داشت یک گربه مومیایی شده 2000 ساله را از مصر خارج کند، در فرودگاه قاهره دستگیر شد.

در چمدان این مرد، گربه مومیایی و چند عتیقه دیگر کشف شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سیدنی، ‌وزارت امور خارجه استرالیا تایید کرد این مرد 61 ساله در قاهره دستگیر و زندانی شده است.

سخنگوی وزارت خارجه استرالیا به خبرگزاری فرانسه گفت: رسانه‌ها گزارش داده‌اند که مرد 61 ساله با چمدان عتیقه‌ها دستگیر شده است.

مرد دستگیر شده یک معلم است و در چمدانش گربه مومیایی و 19 مجسمه گلی الهه‌های مصر باستان حمل می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها