جام جم آنلاین: وزیر تعاون با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات مسکن مهر روال عادی خود را طی می کند، گفت: با پیگیریهای که در کارگروه مسکن بر اساس تاکیدات رییس‌جمهور صورت گرفت، پرداخت این تسهیلات سرعت بیشتری به خود گرفته است.
کد خبر: ۲۲۶۳۵۷

محمد عباسی به ایسنا گفت: تمام سازمان‌ها، دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی که ابزار اقتصادی در اختیار دارند، باید تصدی‌های خود را با اولویت‌ دهی به بخش تعاون واگذار کنند.

وی درباره نحوه واگذاری‌ها به بخش‌های غیر دولتی به ویژه تعاونی گفت: طبق قانون تمام دستگاه‌ها و موسسات دولتی که ابزار اقتصادی در اختیار دارند باید تصدی‌گیری‌های خود را واگذار کنند و اولویت واگذاری‌ها با بخش تعاون است. وزارت تعاون هم در قالب تعاونی‌های سهامی عدالت پیگیر این مساله است تا واگذاری‌ها به مردم صورت گیرد.

عباسی تصریح کرد: سیاست‌های ابلاغی اصل 44 تکلیف واگذاری‌ها را روشن کرده است؛ به این نحو که دولت باید 80 درصد از سهام شرکت‌های سود ده خود را از طریق بورس یا شیوه‌های دیگر واگذار کند.

وزیر تعاون همچنین درباره آخرین وضعیت توزیع سود سهام عدالت گفت: تاکنون 21 میلیون نفر از واجدان شرایط عضو رسمی تعاونی‌های سهامی عدالت شده‌اند و برگه سهام برایشان صادر شده است. در حال حاضر موضوع چگونگی پرداخت سود این افراد و تصمیم‌گیری درباره نحوه واریز آن در سازمان خصوصی سازی در دست بررسی است.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها