فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

انهدام باند جاعلان حساب‌های بانکی در کرج

جستجوی گسترده برای دستگیری جاعل کلاهبردار آغاز شد. در تاریخ اول خرداد ماه 86 مردی به بازپرسی شعبه ششم دادسرای ناحیه 6 تهران مراجعه و طی دادخواستی اعلام کرد: اخیرا 4 فقره چک از دسته چک من در دفتر شرکت به سرقت رفته که متوجه شدم با جعل امضا، مبلغ 700 میلیون ریال از بانک وصول شده است. به دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی به کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۳۶
کارآگاهان در نخستین اقدام، تحقیقات خود را از یکی از کارمندان شرکت به نام جهان  37 ساله  به عنوان مظنون آغاز کردند که با توجه به شواهد موجود، وی اعتراف کرد چک‌ها را در فرصت  مناسب از شرکت سرقت کرده و پس از جعل امضای مدیرعامل شرکت و طی هماهنگی‌های قبلی، چک‌ها را به یکی از دوستان خود به نام احمد 45 ساله داده و احمد با درج مبلغ و جعل امضای مدیرعامل، آن را از بانک وصول کرده است.

کارآگاهان اداره سیزدهم در ادامه تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری احمد دریافتند وی به محض اطلاع از دستگیری جهان متواری شده است. اطلاعات به دست آمده حاکی است وی دارای سوابق اتهامی در خصوص جعل، کلاهبرداری و مواد مخدر بوده و با احکام قضایی صادره سال 79 مدتی در زندان بوده است.

احمد در مراجعه به بانک با مشخصات جعلی احد محمودی اقدام به وصول چک کرده، در حالی که مشخصات واقعی وی احمد چلبو محمدی بوده که در این ارتباط، نظر مقام قضایی اعلام هویت اصلی برای شناسایی سریع متهم در جراید کثیرالانتشار است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: از آنجا که تلاش کارآگاهان برای دستگیری متهم متواری تاکنون نتیجه نداده، به دستور بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه 6 تهران مبنی بر چاپ عکس بدون پوشش چهره متهم در روزنامه‌های کثیرالانتشار، از شهروندان محترمی که از مخفیگاه وی اطلاع دارند درخواست می‌شود مراتب را به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی یا شماره تلفن 51055513 اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها