بر اثر نشت آبگرمکن دیواری، جوان فوتبالیست در منزلش دچار گازگرفتگی شد و فوت کرد.
کد خبر: ۲۲۶۱۰۲
به گزارش «جام‌جم»، شامگاه هفتم دی امسال ، یکی از اهالی چهارراه سبلان تهران با سامانه 125 آتش‌نشانی تماس گرفت و از مسمومیت مرد همسایه‌اش بر اثر گازگرفتگی اطلاع داد.

پس از این تماس، ماموران ایستگاه 71 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در طبقه دوم ساختمانی در چهارراه سبلان تهران عزیمت کردندو در بررسی از محل پی بردند که مرد صاحبخانه به نام وهاب زاکانی، فوتبالیست 22 ساله تیم استقلال جنوب بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت شده و فوت کرده است.

به این ترتیب با هماهنگی قضایی، جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماموران پس از قطع انشعاب گاز، به بررسی علت وقوع حادثه پرداختند که معلوم شد بر اثر نشت گاز آبگرمکن دیواری، جوان فوتبالیست دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

بهروز تشکر ، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به این حادثه دردناک به «جام‌جم» گفت: متاسفانه هر سال شاهدیم که با شروع فصل سرما، توجه به هشدارها و توصیه‌های ایمنی از سوی سازمان آتش‌نشانی به مفهوم واقعی کلمه مورد توجه مردم قرار نمی‌گیرد و همین موضوع سبب می‌شود تا شاهد مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی باشیم.

وی افزود: بدیهی است اگر مردم نسبت به کنترل وسایل گازسوز خود با استفاده از متخصصان اقدام کنند و همیشه براین اندیشه باشند که خطر در یک قدمی آنها قرار دارد، شاهد کاهش مرگ از سوی قاتل نامرئی خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها