گروه ورزش: درحالی‌که هنوز 4 هفته تا رسیدن به نیم فصل اول لیگ هشتم باقی مانده، شمار مربیان برکنار شده یا کنار کشیده از لیگ برتر به تعداد انگشتان یک دست رسیده است. اولین مربی اخراجی لیگ هشتم داوود مهابادی از راه‌آهن بود، بعد پیر لیت‌‌بارسکی به طور غیابی از سایپا کنار گذاشته شد، سپس انگین فیرات از سپاهان و بعد هم هادی برگی‌زر از ابومسلم. آخرین نمونه از این دست، بیژن ذوالفقارنسب است؛ مربی کارکشته و با تجربه‌ای که به‌‌رغم حضور خیره‌کننده‌اش در ذوب‌آهن فصل پیش، نتوانست هواداران پگاه گیلان را از خود راضی کند.
کد خبر: ۲۱۴۶۱۶

دکتر که 2 هفته پیش و پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل فولاد اهواز استعفایش را تسلیم هیات مدیره کرده بود، دیروز برای بار دوم و آخر از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.

پگاه گیلان  که بتازگی به داماش ایرانیان تغییر نام داده است  در شرایطی قید همکاری با ذوالفقارنسب را زد که هم‌اکنون با 8 امتیاز در انتهای جدول 18 تیمی لیگ برتر ایستاده و حداقل 6 امتیاز برای فرار از جمع فانوس به دستان نیاز دارد. ذوالفقارنسب درباره دلایل ناکامی‌اش در این تیم شمالی به «جام‌جم» می‌گوید: اگر نتوانستم تفکراتم را آن‌طور که باید در تیم پگاه پیاده کنم، به خاطر مصدومیت چند تن از بازیکنان کلیدی‌ این تیم بود. آنها رفته رفته برای حضور در ترکیب تیم آماده می‌شوند، اما متاسفانه بازیکنان جایگزین و سایر نفرات این تیم نتوانستند در این مدت خود را به شرایط ایده‌آل نزدیک کنند.» 

برخی‌‌ها هم تغییر مدیریت را دلیل افتادن پگاه و ذوالفقارنسب روی نوار ناکامی می‌دانند، که البته خود دکتر اعتقادی به آن ندارد: «من هیچ گلایه‌ای از مدیریت جدید پگاه ندارم. آنها هیچ بدی در حق من نکردند و فقط یک سری مشکلات روحی و روانی برای من به وجود آمده بود که مربوط به این 4 ماه اخیر بود. به همین خاطر هم با آقای عابدینی نشستیم و برای قطع همکاری بنده با تیم به توافق کامل رسیدیم.»

به نظر می‌رسد آن 100 میلیون تومانی که ذوالفقارنسب قبل از استعفای اولش از مدیریت باشگاه داماش گرفت، دلیل اصلی عدم موافقت عابدینی با استعفای اول ذوالفقارنسب بوده باشد. البته خود دکتر حاضر نشد درمورد چندوچون آن پول حرفی بزند: «ما با هم به توافق کامل رسیدیم، طوری که من تسویه حساب کردم و به کارم در این باشگاه پایان دادم.»

دیروز امیر عابدینی و اصغر حاجیلو (سرپرست داماش) در مورد گزینه جایگزین ذوالفقارنسب حرفی نزدند، اما یکی از نزدیکان این باشگاه عنوان کرد، نادر دست‌نشان مربی سابق پگاه و همچنین حمید استیلی، اصلی‌ترین گزینه‌های مربیگری در این تیم هستند که در حال حاضر عابدینی مشغول مذاکره با آنهاست.

با توجه به نزدیک بودن زمان بازی این تیم با سپاهان، فعلا سیدعلی افتخاری به عنوان مسوول فنی، بازیکنان داماش را برای بازی دشوار روز جمعه در اصفهان تمرین می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها