رئیس جمهور کشورمان با هشدار نسبت به پیامدهای جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی ، خواستار تلاش جدی همه مسوولان برای جلوگیری از تخریب جنگلها و مراتع در کشور شد.
کد خبر: ۲۱۴۳۱
سید محمد خاتمی که پس از غرس یک اصله نهال کاج ، در مراسم بزرگداشت هفته منابع طبیعی در اردوگاه شهید باهنر تهران سخن می گفت ، اظهار کرد: تخریب جنگلها، گسترش شهرها و ساخت و سازهای بی رویه و بهره برداری نادرست از منابع طبیعی ، خسارات جبران ناپذیری را به کشور وارد کرده است . رئیس سازمان جنگل ها و مراتع طی گزارشی در این مراسم گفت : تا کنون 700هزار هکتار زمین جنگل کاری شده است .
رئیس جمهوری : در جامعه ماکلمه «آزادی» بد معنا شد
رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد، خلع سلاح عراق ، مقدمه ای برای خلع سلاح رژیم صهیونیستی باشد. رئیس جمهوری ، شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهیدان کن و سولقان واقع در شمال غرب تهران ، بار دیگر با حمله و اقدام نظامی امریکا علیه عراق مخالفت کرد و گفت : مخالفت ما با حمله به عراق به معنای حمایت از رژیم صدام نیست . وی افزود : ایران همواره به کنوانسیون منع گسترش سلاحهای هسته ای پایبند بوده است و به طرف دستیابی به سلاح هسته ای نخواهد رفت . خاتمی ، «آزادی » را از دیگر شعارها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و با ابراز تاسف از این که آزادی در جامعه بد معنا می شود، گفت : منظور از آزادی ، ولنگاری نیست ؛ بلکه هدف ، بیان آزاد انتقادات است و این که مردم شجاعت داشته باشند حرف خود را آزادانه بزنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها